//

iPhone haalt geen mails meer binnen

iPhone haalt geen mails meer binnen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben momenteel aan mijn derde iPhone toe. Dit heeft niets te maken met iPhones die kapot of verloren gingen maar met het maken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-09-08, 17:58
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard iPhone haalt geen mails meer binnen

Hallo,

Ik ben momenteel aan mijn derde iPhone toe. Dit heeft niets te maken met iPhones die kapot of verloren gingen maar met het maken van "verkeerde keuzes". Dit doet alleen niet bepaald ter zake.

Ik heb bij mijn vorge twee iPhones exact hetzelfde stappenplan overlopen voor het inbrengen van een e-mailaccount op mijn iPhone alleen komen bij deze iPhone mijn mails nooit binnen. Net zoals bij mijn twee vorige iPhones was het een G-mail-account, de instellingen heb ik ongewijzigd gelaten.

Ook het updaten van de mappen met verzonden en verwijderde berichten gebeurt niet meer. Wanneer ik op de button "zoeken" duw dan stopt ie na een paar minuten met zoeken zonder iets nieuws weer te geven.

Ik installeerde vandaag de nieuwe software (2.1) op mijn iPhone met de hoop dat het probleem van de baan zou zijn maar niets was minder waar.

Ik krijg behoorlijk wat mails per dag dus het is zo wel handig dat als je in de buurt van een hotspot/router bent je dan je mails kan lezen.

Weet er misschien iemand van jullie wat mijn probleem is? Alle hulp is welkom!

Alvast bedankt!
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-09-08, 18:06
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Je hebt 't toestel al een keer opnieuw opgestart? Je krijgt Gmail binnen op jouw thuis computer? Account wissen en opnieuw instellen, daarbij niet kiezen voor GMAIL maar beginnen met "other" en vanaf daar de instellingen invoeren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes haalt updates binnen??? menno85 iTunes 2 04-02-11 00:39
Krijg geen inhoud meer van m'n mails ddv4apple iPhone algemeen 0 04-09-10 10:58
Hotmail plus haalt geen nieuwe mail meer op Northsider iPhone algemeen 0 05-09-08 10:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:54.