Deel van mijn SCHERM SOMS DEFECT discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn Iphone 3G ongeveer 2 weken en heb nu een probleem met mijn scherm. Sinds afgelopen Donderdag doet een klein gedeelte van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Deel van mijn SCHERM SOMS DEFECT
Hallo,
Ik heb mijn Iphone 3G ongeveer 2 weken en heb nu een probleem met mijn scherm. Sinds afgelopen Donderdag doet een klein gedeelte van mijn scherm het niet meer.... Wat heel vreemd is dat hij het soms weer wel doet... Ik heb geprobeert mijn Iphone te Herstellen maar dat werkte helaas niet.... Ik heb ook op een forum gelezen dat ik mijn schermgevoeligheid sterken kan maken maar ik ben dat betreft echt A Technies en wist niet eens bij de eerste stap te komen dat was de map Apllications/preferences.app vinden..... Weet echt niet hoe ik daar kom Kan iemand mij AUB HELPEN!!! Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik ben bang dat dit een hardware defect is. Als je al een keer gerestored hebt, raad ik je aan om eens langs T-Mobile te gaan ( Als je uiteraard een T-Mobile iPhone hebt )
|
|||
|
|||
Nee heb dus geen T mobile..... Had heb overgekocht van een kennis..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! | Jeroen | iPhone algemeen | 18 | 20-09-12 22:27 |
iPhone: Na jailbreak maar een deel van het scherm zichtbaar | XfreeztYleX | Jailbreak | 1 | 21-04-11 14:27 |
Deel van mijn sms berichten kwijt | dsfsdfdf | iPhone algemeen | 0 | 20-03-10 16:30 |
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? | Broodplank | iPhone algemeen | 27 | 18-10-09 22:58 |
soms blijft mijn scherm zwart ? | vespresso | iPhone algemeen | 0 | 25-09-08 12:32 |
|
|