soms blijft mijn scherm zwart ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb een iphone 2g uit de vs en heel soms als ik op mijn iphone wil gaan reageer die niet druk op de homebutton geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
soms blijft mijn scherm zwart ?
heb een iphone 2g uit de vs en heel soms als ik op mijn iphone wil gaan reageer die niet druk op de homebutton geen reactie als ik dan de iphone in de oplader zet gaat die wel dan springt het scherm terug aan vind het raar heeft het maar een paar keer gedaan aan wat kan dit liggen ? mvg niki
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 soms horizontale strepen of scherm wordt wit/zwart erna | omed4life | iPhone algemeen | 4 | 05-01-11 20:50 |
scherm blijft zwart iphone4 | Hipoliet | iPhone algemeen | 3 | 09-12-10 18:32 |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
Scherm reageert soms niet & iPhone blijft hangen | Ive24 | iPhone algemeen | 8 | 21-05-09 13:48 |
Deel van mijn SCHERM SOMS DEFECT | Xavi_@ | iPhone algemeen | 2 | 20-09-08 19:17 |
|
|