//

Scherm reageert soms niet & iPhone blijft hangen

Scherm reageert soms niet & iPhone blijft hangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds enkele weken wat kleine problemen met mijn iphone 3G: Als er iemand belt reageert mijn scherm niet bij het sliden voor het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-04-09, 11:29
Ive24 Ive24 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 1
Standaard Scherm reageert soms niet & iPhone blijft hangen

Ik heb sinds enkele weken wat kleine problemen met mijn iphone 3G:


Als er iemand belt reageert mijn scherm niet bij het sliden voor het gesprek te beantwoorden. Na 4 a 5 maal sliden reageert het scherm wel.

Tijdens het spelen van games blijft hij hangen, de aan/uit knop werkt dan ook niet. Enkel een reset heeft invloed maar deze gaat pas inwerking 4 min na da ik deze heb uitgevoerd.

Mijn iphone heb ik niet moeten unlocken, deze is van T - mobile maar gebruik hem met Proximus (België). Ik heb deze via een kennis gekocht en als ik hem moet geloven heeft hij deze ook niet unlocked. Er staat niets van Jailbreak ed op... Als ik de software update werkt hij ook nog... Weet niet of de problemen hier aan kunnen liggen?


Yve
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-04-09, 11:33
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Lijkt er op dat er nogal wat processen op de achtergrond draaien, of wellicht 1 'zwaar' proces. Doe even een restart van je iPhone (home+power indrukken totdat Apple logo verschijnt) om te kijken of dit het probleem oplost.
  #3  
Oud 20-05-09, 18:13
dewokkel dewokkel is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik weet niet precies waar ik terecht moet met mijn probleem maar ook mijn 3G blijft regelmatig hangen en als ik hem dan probeer om hem weer aan de gang te krijgen begint mijn toestel fotos te maken van mijn lockscreen.

Iemand dit al eerder meegemaakt of weet iemand hier iets vanaf ???
Mij lijkt het niet goed
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png IMG_0003.png‎ (47,5 KB, 12x gelezen)
  #4  
Oud 20-05-09, 18:21
Taless Taless is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 27
Standaard

Hebben jullie ook dat 'snachts de Sim Lock er weer op gaat de 4-cijferige pin). Want ik heb ook zulke problemen. Weet nu niet of het aan mijn mobiel ligt of aan software
  #5  
Oud 20-05-09, 18:27
dewokkel dewokkel is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik heb geen last van de pincode of zoiets,wel krijg ik een paar keer per dag de melding geen netwerk en dan is er ook 0,0 bereik
  #6  
Oud 20-05-09, 18:27
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewokkel Bekijk bericht
Ik weet niet precies waar ik terecht moet met mijn probleem maar ook mijn 3G blijft regelmatig hangen en als ik hem dan probeer om hem weer aan de gang te krijgen begint mijn toestel fotos te maken van mijn lockscreen.

Iemand dit al eerder meegemaakt of weet iemand hier iets vanaf ???
Mij lijkt het niet goed
Al een restore geprobeerd (geen backup terugzetten)? Dit klinkt wel heel erg als een softwarematig probleem namelijk.

@Taless: gebruik even zoekfunctie is al eerder voorbij gekomen. Als je er niet uitkomt even eigen topic openen voor je eigen probleem; dit heeft weinig met dit onderwerp te maken.
  #7  
Oud 20-05-09, 18:28
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewokkel Bekijk bericht
Ik weet niet precies waar ik terecht moet met mijn probleem maar ook mijn 3G blijft regelmatig hangen en als ik hem dan probeer om hem weer aan de gang te krijgen begint mijn toestel fotos te maken van mijn lockscreen.

Iemand dit al eerder meegemaakt of weet iemand hier iets vanaf ???
Mij lijkt het niet goed

Dat foto's maken doe je waarschijnlijk zelf door je home knop en lock knop tegelijk in te drukken, maar omdat je ze gelijk weer los laat, maakt hij een foto. Je moet de knoppen ingedrukt houden tot je aifoon uitgaat, dan ff wachten en dan weer via de aan/uit knop aan zetten....
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.

Laatst gewijzigd door Chrisl; 20-05-09 om 18:30.
  #8  
Oud 20-05-09, 18:30
Taless Taless is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw Bekijk bericht
Al een restore geprobeerd (geen backup terugzetten)? Dit klinkt wel heel erg als een softwarematig probleem namelijk.

@Taless: gebruik even zoekfunctie is al eerder voorbij gekomen. Als je er niet uitkomt even eigen topic openen voor je eigen probleem; dit heeft weinig met dit onderwerp te maken.
Het heeft eigenlijk veel met dit onderwerp te maken in mijn ogen. Ik heb vaak dat als ik uit standby kom, dat ik hem niet kan ontgrendelen, of dat ik hem wel kan ontgrendelen maar dat de telefoon verder langzaam is. Ik vroeg mij alleen af of hij ook 's nachts hetzelfde probleem als mij heeft. Want verder lijkt het also wij beide hetzelfde probleem hebben.
  #9  
Oud 21-05-09, 13:48
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewokkel Bekijk bericht
Ik weet niet precies waar ik terecht moet met mijn probleem maar ook mijn 3G blijft regelmatig hangen en als ik hem dan probeer om hem weer aan de gang te krijgen begint mijn toestel fotos te maken van mijn lockscreen.

Iemand dit al eerder meegemaakt of weet iemand hier iets vanaf ???
Mij lijkt het niet goed
Ik heb ook een mooie collectie lockscreen-foto's
Ik vergeet nog wel eens hoe je een gesprek weg klikt, druk dan heel snel achtermekaar de homebutton en de powerbutton in, maakt ie een foto..
Misschien is dat ook bij jou gebeurd?

Als je niet kan opnemen door te sliden, staat je iPhone waarschijnlijk al te lang aan, af en toe moet je even opnieuw opstarten Ik heb t nog maar 1x gehad, heb t gesprek toen weggeklikt en even terug gebeld
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Toetsenbord blijft soms hangen PeterPastoor iPhone algemeen 6 21-07-11 10:59
iPhone: Iphone blijft hangen op wit scherm! (resetten en herstellen werkt niet!) Palme Jailbreak 2 03-03-11 13:54
Beltoon blijft soms hangen tillie74 Ringtones en Wallpapers 0 05-02-11 16:42
Iphone 3GS blijft soms paar minuten hangen bazz1977 iPhone algemeen 1 06-09-10 14:59
Scherm reageert soms niet. stickvis iPhone algemeen 7 29-08-08 15:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:24.