agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik mijn agenda wil gebruiken en op het icoon klik dan springt hij na 2 sec. weer terug naar het basis scherm, en kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
agenda
als ik mijn agenda wil gebruiken en op het icoon klik dan springt hij na 2 sec. weer terug naar het basis scherm, en kan dus niets bekijken of invullen in mijn agenda
hoe kan ik dit verhelpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Doe even een restart van je iPhone en probeer het dan nog eens te starten.
|
|
|||
|
|||
nee dat werkt dus niet.
heb zelfs momenteel een nieuwe firmware erop gezet. en nog steeds niet. |
|
|||
|
|||
Dan heb je denk ik een backup teruggezet, als het zelfs na terugzetten van de firmware niet lukt is het wel _heeeel_ erg raar in dit geval (want dat zou op een hardware probleem duiden).
|
|
|||
|
|||
en als dat het geval is , wat kan ik dan doen dan?
|
|
|||
|
|||
Garantie of naar reparatie bedrijf. Maar nogmaals, dat lijkt me heel erg stug in dit geval dat het een hardware probleem betreft.
|
|
|||
|
|||
nee geen hardware probleem , ik bedoel met de back up hoe kan ik dat dan weer recht zetten
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone agenda sync met Google Agenda | rutgervvh | iTunes | 2 | 25-08-12 00:06 |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
standaard iphone agenda synchroniseren met 2e agenda | Quatz | iPhone algemeen | 0 | 05-02-11 22:15 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
Agenda punten automatisch toevoegen in google agenda | ptje | Desktop-applicaties | 0 | 17-10-08 22:51 |
|
|