//

standaard iphone agenda synchroniseren met 2e agenda

standaard iphone agenda synchroniseren met 2e agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een exchange account op mn iphone. Deze synchroniseert de agenda (outlook) van mn werk met de standaard agenda van de iphone. Omdat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-02-11, 22:15
Quatz Quatz is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 37
Standaard standaard iphone agenda synchroniseren met 2e agenda

Ik heb een exchange account op mn iphone. Deze synchroniseert de agenda (outlook) van mn werk met de standaard agenda van de iphone. Omdat ik Pocket Informant prettiger vind dan de standaard agenda heb ik ook PI op mn iphone staan. De afspraken die ik in PI zet, zie ik ook in de standaard agenda. De afspraken die via exchange in de standaard agenda komen zie ik helaas niet in PI. Nu moet ik dus steeds in 2 agenda's kijken.
Ik zoek me suf naar een mogelijkheid om de exchange afspraken in PI te krijgen. Ik heb geen Outlook (imac).
Iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone agenda synchroniseren met iTunes jie-fan iTunes 0 16-01-11 00:12
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? paro iTunes 0 26-08-09 22:21
Iphone synchroniseren met Windows agenda florus72 iTunes 6 09-05-09 22:39
iPhone synchroniseren met meerdere Outlook agenda's soCool iTunes 5 23-04-08 16:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:09.