Toetsenbord blijft soms hangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik soms in een tekstvlak zit te typen op internet en ik druk vervolgens op gereed wil het toetsenbord nog wel eens blijven hangen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toetsenbord blijft soms hangen
Als ik soms in een tekstvlak zit te typen op internet en ik druk vervolgens op gereed wil het toetsenbord nog wel eens blijven hangen. Sluit ik internet app af om vervolgens terug te keren staat hij er nog.
iPhone op standby werkt ook niet. Ik moet hem echt een soft reset geven en dan is hij weg. Gaat het even goed en na een tijdje is het weer terug. Weet iemand hoe dit kan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand?
|
|
|||
|
|||
Nog een kick
|
|
||||
|
||||
ik heb precies het zelfde probleem :-(
|
|
||||
|
||||
Ik heb het ook al wel eens . Als het echt hindert kan je een restore doen..
|
|
||||
|
||||
Naar een beetje googlewerk heb ik het op kunnen lossen....
In de instellingen even een ander keyboard kiezen, bv Nederlands België, instellingen afsluiten en dan weer terug naar het Nederlandse toetsenbord NL... Probleem opgelost ;-) |
|
||||
|
||||
voorlopig dat is....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beltoon blijft soms hangen | tillie74 | Ringtones en Wallpapers | 0 | 05-02-11 16:42 |
Iphone 3GS blijft soms paar minuten hangen | bazz1977 | iPhone algemeen | 1 | 06-09-10 14:59 |
blijft hangen | tazzie85 | iPhone algemeen | 5 | 20-09-09 22:15 |
Scherm reageert soms niet & iPhone blijft hangen | Ive24 | iPhone algemeen | 8 | 21-05-09 13:48 |
soms blijft mijn scherm zwart ? | vespresso | iPhone algemeen | 0 | 25-09-08 12:32 |
|
|