iPhone 3Gs trilt uit zichzelf, wat nu? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb 2 maanden geleden een gebruikte iPhone 3Gs gekocht, ik heb hem direct laten Jailbreaken en Simlock-vrij laten maken. Sinds 1 week geleden, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3Gs trilt uit zichzelf, wat nu?
Hallo,
Ik heb 2 maanden geleden een gebruikte iPhone 3Gs gekocht, ik heb hem direct laten Jailbreaken en Simlock-vrij laten maken. Sinds 1 week geleden, trilt hij uit zichzelf, het is niet omdat ik een SMS krijg, of omdat ik gebeld word ofzo, maar hij trilt bijvoorbeeld als ik aan het bellen ben. Ik vind het redelijk irritant en vrij raar. Misschien weet een van jullie het? Groetjes, Nazgoth |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Tril knopje is defect, heb hetzelfde gehad.
Nieuwe bestellen of laten repareren. |
|
|||
|
|||
Oké, bedankt, ik laat iemand er direct naar kijken!
Thnx ^^ |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G S Belt uit zichzelf | Impulsief | iPhone algemeen | 11 | 05-04-11 19:42 |
iPhone doet dingen uit zichzelf | ikke ja | iPhone algemeen | 6 | 24-09-10 15:29 |
iPhone zet zichzelf uit | S¡mon | iPhone algemeen | 8 | 27-11-09 00:12 |
Iphone trilt regelmatig uit zichzelf | Flipmoo | iPhone algemeen | 3 | 03-12-08 16:50 |
iphone trilt uit zich zelf, handsfree speaker doet het niet etc. etc. | vy_k | Unlock [archief] | 7 | 08-03-08 14:41 |
|
|