iPhone doet dingen uit zichzelf discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iPhone (3g, 16gb) heeft een probleem. Hij doet allemaal dingen uit zichzelf, alsof een onzichtbare vinger over het scherm gaat. hij start bijvoorbeeld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone doet dingen uit zichzelf
Hallo,
Mijn iPhone (3g, 16gb) heeft een probleem. Hij doet allemaal dingen uit zichzelf, alsof een onzichtbare vinger over het scherm gaat. hij start bijvoorbeeld instellingen op, en dan gaat hij uit zichzelf op dingen "klikken". Ik heb de digitizer vervangen, maar dit heeft niet geholpen. Als je de iphone een paar tikken geeft doet hij het meestal weer even, maar de problemen komen steeds weer terug. Weet iemand wat er stuk is? Mvg, Korné |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iemand????
|
|
|||
|
|||
is er helemaal niemand die enig idee heeft wat er mis zou kunnen zijn?
|
|
|||
|
|||
Kan een software probleem zijn heb je al geprobeerd om te herstellen?
|
|||
|
|||
ja, ik heb hem al hersteld, nog steeds hetzelfde probleem. Aan de software kan het dus niet liggen.
|
|
|||
|
|||
Hersteld zonder reservekopie terug te zetten?
|
|
|||
|
|||
ja, geconfigureerd als een nieuwe iphone.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
help, ipod touch 3g doet werkt uit zichzelf! | sasa92 | iPhone algemeen | 4 | 08-05-11 15:24 |
iPhone 3G S Belt uit zichzelf | Impulsief | iPhone algemeen | 11 | 05-04-11 19:42 |
[iPhone 2G] Toestel schakelt zichzelf uit | markiedam | iPhone algemeen | 5 | 13-04-10 03:55 |
iPhone zet zichzelf uit | S¡mon | iPhone algemeen | 8 | 27-11-09 00:12 |
Iphone trilt regelmatig uit zichzelf | Flipmoo | iPhone algemeen | 3 | 03-12-08 16:50 |
|
|