telefoon nummers discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, sinds kort ben ik overgestapt naar een iphone alleen nu heb ik 1 probleem op mijn telefoon kaartje staan mijn telefoon nummers maar de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
telefoon nummers
hallo,
sinds kort ben ik overgestapt naar een iphone alleen nu heb ik 1 probleem op mijn telefoon kaartje staan mijn telefoon nummers maar de iphone herkent ze niet. iemand een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat voor een melding krijg je te zien?
Misschien met je oude toestel ff syncen met outlook of Windows contacts. En dan met je iPhone weer opnieuw syncen en dan de optie aan zetten in iTunes om je contacten mee te syncen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telefoon nummers opslaan maar niet zien? | nielsbrooimans | iPhone algemeen | 6 | 17-01-11 02:22 |
telefoon nummers overzetten naar microsim | schmeink | iPhone algemeen | 0 | 06-08-10 21:33 |
Telefoon nummers in vreemd formaat | Dunno1970 | iPhone algemeen | 7 | 02-02-10 19:10 |
Telefoon nummers overzetten | zeghetmaar | Archief | 7 | 25-11-09 11:57 |
smsjes en telefoon nummers + gegevens overzetten op pc | jurjenh | iPhone algemeen | 1 | 20-08-09 01:29 |
|
|