smsjes en telefoon nummers + gegevens overzetten op pc discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik sta op het punt om mn oude iphone 2g te vervangen door een 3gs. Nu wil ik graag mijn smsjes bewaren en de overige ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
smsjes en telefoon nummers + gegevens overzetten op pc
ik sta op het punt om mn oude iphone 2g te vervangen door een 3gs.
Nu wil ik graag mijn smsjes bewaren en de overige gegevens ook, is het mogelijk om ze in een file op de pc te zetten? edit: na even goed zoeken heb ik een programma gevonden die het in tekst formaat in een excel docuement heeft gestopt , is het ook mogelijk om ze als afbeeldingen op te slaan? leest wat makkelijker Laatst gewijzigd door jurjenh; 20-08-09 om 00:29. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik had een progje dat dat kon... Kon je alles aflezen qua contactpersonen en smjes etc. weet alleen niet meer hoe het weet... Mssn helpt googlen wel ff als je iets van iPhone back-up reader intoets ofzo...
*best nutteloze reply eigenlijk*
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
smsjes overzetten op andere iphone | faith_999 | iPhone algemeen | 2 | 09-03-11 11:59 |
SMSJES/Telefoon oproepen blokkeren | SergioEdelman | Jailbreak apps en thema's | 11 | 05-03-11 09:58 |
telefoon nummers overzetten naar microsim | schmeink | iPhone algemeen | 0 | 06-08-10 21:33 |
Telefoon nummers overzetten | zeghetmaar | Archief | 7 | 25-11-09 11:57 |
iPhone 1e gen.: Geen telefoon en smsjes meer ontvangen na 3.0 | leroyj | Unlock | 5 | 23-06-09 12:09 |
|
|