Iphone trilt regelmatig uit zichzelf discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds enkele dagen vind mijn iphone 3G het nodig om om de zoveel tijd 2x te trillen. Ik kan echter nergens ontdekken waarom die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone trilt regelmatig uit zichzelf
Hallo,
Sinds enkele dagen vind mijn iphone 3G het nodig om om de zoveel tijd 2x te trillen. Ik kan echter nergens ontdekken waarom die dit doet. Er is geen gemist gesprek, smsjes of mailtje! En ik begin het nu een beetje zat te worden... Komt iemand dit bekend voor? Alvast bedankt... Koen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zie dat je fw 2.02 is misschien helpt het als je hem upfate naar 2.2.
verder heb ik er nog nooit last van gehad maar wie weet helpt het. |
|
|||
|
|||
als dat updaten van het bericht van wally 21 niet wert heb je meschien kortsluiting of iets anders IN je iphone dus niet door de software
|
|
||||
|
||||
dit heb ik ook is gehad volgensmij, ik weet alleen niet meer hoe ik het heb opgelost, sorry
heb je hem al is opnieuw geinstalleerd? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G S Belt uit zichzelf | Impulsief | iPhone algemeen | 11 | 05-04-11 19:42 |
Iphone 4: Start regelmatig uit zichzelf opnieuw op... | axelj | iPhone algemeen | 19 | 14-12-10 18:08 |
iPhone doet dingen uit zichzelf | ikke ja | iPhone algemeen | 6 | 24-09-10 15:29 |
iPhone zet zichzelf uit | S¡mon | iPhone algemeen | 8 | 27-11-09 00:12 |
iphone trilt uit zich zelf, handsfree speaker doet het niet etc. etc. | vy_k | Unlock [archief] | 7 | 08-03-08 14:41 |
|
|