bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) net een nieuwe iphone, alles deed het perfect, gejailbreakt en ineens als ik wil bellen en ik klaar ben blijft het scherm zwart, met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis?
net een nieuwe iphone, alles deed het perfect, gejailbreakt en ineens als ik wil bellen en ik klaar ben blijft het scherm zwart,
met de knop erboven paar keer drukken en dan hioor je de sluitergeluid. superirritant.. hoe en wat er aan te doen? please help cheers |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
EDIT- heb via setting een reset gedaan, dit verliest geen data,
hij brengt de iphone alleen terug naar fabrieksinstellingen. Tot mijn verbazing doet de sensor het weer, dus probleem van hierboven is dan opgelost. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
scherm blijft zwart iphone4 | Hipoliet | iPhone algemeen | 3 | 09-12-10 17:32 |
Scherm iPhone blijft zwart. | Juana | Archief | 13 | 18-04-10 21:24 |
scherm niet zwart tijdens bellen | dureco | iPhone algemeen | 0 | 03-03-10 14:10 |
Scherm blijft zwart bij oproep. | thewouter | iPhone algemeen | 7 | 08-11-09 23:43 |
Scherm snel op zwart bij bellen | Q-one | iPhone algemeen | 4 | 13-01-09 20:32 |
|
|