scherm blijft zwart iphone4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello, Vijf weken terug kocht ik in Phonehouse (belgië) een iPhone4 32gB. Tot vorige week geen probleem. Sindsdien problemen met het scherm, dat flits een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
scherm blijft zwart iphone4
Hello,
Vijf weken terug kocht ik in Phonehouse (belgië) een iPhone4 32gB. Tot vorige week geen probleem. Sindsdien problemen met het scherm, dat flits een fractie van een seconde bij het inschakelen en doet daarna niets meer. Het scherm blijft zwart. Wie heeft een oplossing?? Thanks, Hipoliet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zowel met de "home" button als met de "sleep" button krijg ik enkel een zwart scherm na een flits van een seconde of minder.
|
|
|||
|
|||
Tjah, ik ben helaas geen expert natuurlijk, ik hoop andere mensen hier meer raad kunnen geven aan je maar ik vrees ergens er wat fouts is aan je iphone en je deze mss zal moeten binnen steken en je mss een nieuwe nadien in de plaats krijgt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
Scherm iPhone blijft zwart. | Juana | Archief | 13 | 18-04-10 22:24 |
Scherm blijft zwart bij oproep. | thewouter | iPhone algemeen | 7 | 09-11-09 00:43 |
gebeld worden, scherm blijft zwart | louisrr | iPhone algemeen | 14 | 10-02-09 19:22 |
soms blijft mijn scherm zwart ? | vespresso | iPhone algemeen | 0 | 25-09-08 12:32 |
|
|