gebeld worden, scherm blijft zwart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds deze week: iemand belt mij, i-phone reageert niet, geen getril, geen geluid, scherm blijft zwart. Als ik met de home button het scherm aanzet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gebeld worden, scherm blijft zwart
Sinds deze week: iemand belt mij, i-phone reageert niet, geen getril, geen geluid, scherm blijft zwart. Als ik met de home button het scherm aanzet zie ik dus wel in het scherm wie er gebeld heeft. Als proef heb ik mezelf met een vaste telefoon gebeld, gebeurd weer niets tot ik tijdens het bellen de telefoon activeer met de home knop. Gewoon trillen en een ringtone!
Wie weet raad, bij voorbaat thanx. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Lijkt op een software probleem, wellicht als niemand anders een oplossing heeft toch maar ff restoren... En dan gelijk maar naar 2.2, tenzij je je profiel niet up to date hebt gehouden....
|
|||
|
|||
Ik heb 2.2, hij is nu aan het restoren.......ben benieuwd.
|
|
||||
|
||||
Anders ik wel....
|
|
|||
|
|||
Ben nu m'n unlock kwijt............pffffff.
|
|
|||
|
|||
gebruik dan quickpwn
|
|
|||
|
|||
tijd geleden dat ik dat gedaan heb........ga er weer ff induiken.
|
|
||||
|
||||
Haha, had je kunnen weten hè? haha
Laatst gewijzigd door Chrisl; 12-12-08 om 21:45. |
|
||||
|
||||
Hoever ben je inmiddels????
|
|
|||
|
|||
Iphone weer in orginele staat.........eerste test is hoopvol.
|
|
||||
|
||||
Mooi, hopen dat het goed blijft gaan....
|
|
|||
|
|||
Nee dus, exact hetzelfde probleem. Bij het zwarte beginscherm doet 'ie nix. Ben het ff zat, morgen weer een dag. Iemand nog tips?
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem ook nu al 3 keer mee gemaakt. Heb je inmiddels al een oplossing gevonden. Het is bij mij eigenlijk alleen nog maar voorgekomen toen ik yellowsn0w 0.9.7 op software versie 2.2 heb geinstalleerd. Vraag me af of meerdere mensen dit probleem herkennen.
|
|
|||
|
|||
Bij mij is er het logic-board vervangen (150 euro) , i-phone werkt weer perfect.
|
|
|||
|
|||
had je niet gewoon iets bij je licht censors zitten?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
scherm blijft zwart iphone4 | Hipoliet | iPhone algemeen | 3 | 09-12-10 18:32 |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
Scherm iPhone blijft zwart. | Juana | Archief | 13 | 18-04-10 22:24 |
beeld blijft zwart kan wel gebeld worden | basset | iPhone algemeen | 2 | 13-01-09 15:21 |
Oplossing gezocht! Bij zwart scherm(dus stand-by) kan ik vaak niet gebeld worden!! | speeds | iPhone algemeen | 3 | 08-04-08 01:32 |
|
|