Oplossing gezocht! Bij zwart scherm(dus stand-by) kan ik vaak niet gebeld worden!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik mijn iphone op de screensaver heb staat kan ik heel vaak niet gebeld worden als ik mijzelf dan probeer te bellen hoor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oplossing gezocht! Bij zwart scherm(dus stand-by) kan ik vaak niet gebeld worden!!
Hallo,
Als ik mijn iphone op de screensaver heb staat kan ik heel vaak niet gebeld worden als ik mijzelf dan probeer te bellen hoor ik tuut tuut. Als ik vervolgens het toestel uit stand by haal ben ik wel weer bereikbaar! Wie heeft de oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier ook dat probleem.
Iemand een oplossing? |
|
||||
|
||||
het programma insomnia kan misschien de verlossing geven voor dit probleem (te installeren via installer)? het aanzetten, zet je iphone in standby en bel er eens naar. Dit beinvloed de "powermanagement" van het com-bord.
|
||||
|
||||
Ik had hetzelfde probleem. Het lag hem aan Locate me. Nadat dit programma verwijderd was, was mijn probleem ook over.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heel vaak geen geluid met bellen of gebeld worden | nxw | iPhone algemeen | 6 | 20-03-12 18:19 |
Kan niet gebeld worden | Stefan van Rijn | iPhone algemeen | 8 | 13-06-09 22:31 |
gebeld worden, scherm blijft zwart | louisrr | iPhone algemeen | 14 | 10-02-09 19:22 |
beeld blijft zwart kan wel gebeld worden | basset | iPhone algemeen | 2 | 13-01-09 15:21 |
Kan niet gebeld worden?? | TRG | iPhone algemeen | 0 | 12-04-08 19:16 |
|
|