Gebruik vs Standby discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Onder "instellingen - gebruik" staat een teller voor "gebruik" en "standby". Wie weet het verschil tussen "gebruik" en "standby". Ik was gewend dat gebruik alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gebruik vs Standby
Onder "instellingen - gebruik" staat een teller voor "gebruik" en "standby".
Wie weet het verschil tussen "gebruik" en "standby". Ik was gewend dat gebruik alleen opliep als de iphone gebruikt werd (scherm aan/of draaien applicaties). Nu is gebruik gelijk aan standby. Wat er veranderd is weet ik niet. Batterij levensduur is nu nog maar enkele dagen ipv week. Alle applicaties/zenders, etc staan uit (volgens iphone, services, netservices en bossprefs). |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gebruik is wanneer je er actief mee bezig bent en standby is wanneer de scherm uit is, maar telefoon nog wel aan is.
|
|||
|
|||
soCool, begrijp jij hoe het kan dat gebruik toch blijft doorlopen terwijl scherm en alle functies uit zijn ?
|
|
||||
|
||||
Zodra ik mijn telefoon op slot zet (power knop) dan loopt de standby door, maar usage niet.
|
|
|||
|
|||
Ben eruit. Heb navizon+locateme eraf gegooid. Nu doen de tellers weer wat ik ervan verwacht
|
|
||||
|
||||
bij mij staat hier gewoon niks zelfs...
werkt niet denk ik raar maar niet erg ook nie |
|
||||
|
||||
Het gaat pas in werking wanneer je je iPhone helemaal hebt opgeladen en de oplader er dan uithaalt...dan zul je zien dat er wel wat staat...En wanneer je je iPhone restart, of je springboard respringt (door bijvoorbeeld nieuwe app) dan is hij ook weer weg...
|
|
|||
|
|||
of als je installer gebruikt, dan is ie ook weg ...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Standby knop | bmhazeleger | iPhone algemeen | 1 | 04-02-11 19:44 |
Gebruik en standby tijd | sabe | iPhone algemeen | 2 | 23-07-09 21:25 |
Batterij gebruik & standby | Undertaxxx | iPhone algemeen | 29 | 05-10-08 14:59 |
Standby schuifje | tukker | Jailbreak apps en thema's | 2 | 24-06-08 12:20 |
klok in de standby-stand? | bartelicious | iPhone algemeen | 8 | 12-05-08 02:20 |
|
|