//

Iphone dood, geschiedenis, kapoet?

Iphone dood, geschiedenis, kapoet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hellup?! Vanochtend wakker geworden, mail checken, smsjes bekijken, Apps store checken... BLACK SCREEN!!! Ik heb nog nooit met mijn pas 5 weken nieuwe toestel zitten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-08-08, 12:11
frida frida is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nederland (R'dam)
Berichten: 78
Angry Iphone dood, zwart scherm, soms een Appel

Hellup?!

Vanochtend wakker geworden, mail checken, smsjes bekijken, Apps store checken... BLACK SCREEN!!!

Ik heb nog nooit met mijn pas 5 weken nieuwe toestel zitten jailbreken, of zitten unlocken. Originelen software updates gedaan en hartstikke lief behandeld (= hoesje, niet mee gooien ed.)

En dan nu toch na vele eerdere malen een black screen met Appel logo nu een helemaal zwart scherm dat niks meer doet.

In de accu gehangen, er gebeurde niks, aan de PC gehangen niks, na alle knoppen 100 sec. ingedrukt houden, een zwart scherm met appel logo terug 30 minuten later weer alles terug...

MAAR TOCH, dit mag toch niet gebeuren? i baal als een stekker dat zo een duur nieuw toestel voor zoveel crap zorgt. ik had hele hoge verwachtingen en tot nu toe wordt ik alleen maar teleurgesteld. Ik zit nu met een ondeugedelijk product.

What 2 do?
1) Iphone abbo houden en Iphone verkopen?
2) Terug naar winkel en nieuwe Iphone aanvragen?
30 terug naar winkel en nieuw toestel aanvragen (ander toestel)?

PS. Nu doet het toestel het dus weer even, dus wat zeg ik tegen de winkel, ik word er een beetje moedeloos van.
__________________
-Iphone 3G W16GB-

Laatst gewijzigd door frida; 03-09-08 om 12:11.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-08-08, 12:16
Wingzero's schermafbeelding
Wingzero Wingzero is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Bussum
Berichten: 63
Standaard

ik zal het even aankijken als ik jou was, en als het probleem zich opnieuw voordoet, teruggaan naar de winkel en zorgen dat je een andere iphone krijgt..
  #3  
Oud 25-08-08, 12:51
dendirk's schermafbeelding
dendirk dendirk is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Merksem, Belgie
Berichten: 376
Stuur een bericht via MSN naar dendirk
Standaard

Welke firmware heb je ? 2.01 ?

Probeer anders eens via iTunes de laatste nieuwe firmware er op te zetten is namelijk 2.02

Succes

EDIT zie dat je 2.02 hebt , probeer anders eens een restore
__________________
All work and no play makes Dirk a dull boy
  #4  
Oud 25-08-08, 13:28
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Terug gaan naar de winkel, en je krijgt een vervangend toestel mee.
  #5  
Oud 26-08-08, 12:14
frida frida is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nederland (R'dam)
Berichten: 78
Standaard

Wat moet ik onder een vervangen toestel verstaan? Het is een toestel van (los bijna 600 euro) en met abbo rond de 1000 euro. Dan verwaht ik toch een deugdelijk toestel.

Mijn Iphone heeft sinds die in gebruik is ongeveer 3x per week een black screen of death (appel logo) tot gister helemaal zwart en dat die iks meer deed. Al mijn toestellen die ik heb gehad (en dat zijn er veel) heb ik nog nooit zo een ellende mee gehad.

Ik wil bereikbaar blijven, het enige wat mij weerhou dom de Iphone niet weg te doen is dat ik de touch flo en touchscreen wel super werkt. Voor de rest heb ik niets op het toestel aan t emerken behalve dat het toestel regelmatig de pijp uit gaat voor een tijdje.

De functie die er allemaal niet op zitten kan ik nog mee leven, als het toestel maar blijft werken!!!
  #6  
Oud 26-08-08, 23:16
Wingzero's schermafbeelding
Wingzero Wingzero is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Bussum
Berichten: 63
Standaard

jonge ga terug naar de winkel.. je heb garantie, wat jou iphone doet is niet normaal, klaar..
succes!
  #7  
Oud 28-08-08, 19:05
frida frida is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nederland (R'dam)
Berichten: 78
Standaard

Ik heb het gedaan hoor, terug naar de winkel...

Vanochtend hield de Iphone voor de 10.000ste keer ermee op met 'bestaan'. Wéér een zwart scherm en het bekende appeltje. Dat had ik al sinds het aanschaf van de telefoon alleen deed die vanmiddag dus echt helemaal niks meer.

Aan de computer gehangen, beide buttons ingedrukt, aan de accu gehangen, sim kaart erin en eruit maar beide heeft niet mogen baten.

Lijkt mij dat dat niet mag gebeuren met een Iphone of een ander degelijk toestel van pas 5 weken?!

Dus wat heb ik gedaan....
Ik woon in Rotterdam, en in Rotterdam is er een Appel store...

1) Bellen met de Appel store... "wij kunnen u helaas niet helpen, hiervoor moet u bij T-mobile zijn".
2) T-Mobile bellen, krijg ik niet te pakken met huis telefoon
3) Phone house bellen, "U moet bij T-Mobile zijn, wij mogen niks doen met de Iphone".
4) Op naar T-mobile Rotterdam (Lijnbaan), 60 minuten wachten, nummer 83 ben ik en ze zijn bij numer 56, oké ik heb wel geduld...
5) Na 60 minuten, nummer 83 "DAT BEN IK" Oh hiervoor hoeft u niet bij ons te zijn maar bij Lifeline (mijn verzekering), ik mocht bellen vanuit de T-mobile shop met lifeline (wat vriendelijk)
6) Life line vertelde mij dat ik door moest naar start uuuhhhm ik bedoel the Phone House, bij Phone house aangekomen, u moet naar T-mobile alwaar ik het hele verhal heb uitgelegd.

Al met al dus al 3 uur onderweg, en inmiddels behoorlijk geiriteerd. Mijn Iphone, nog steeds dood. Bij de Phone house heb ik het een en ander aan formulieren moeten invullen maar een vervangend, lees LEEN toestel (wat bij de verzekering hoort) KOST 50 euro aan BORG

Ze kunnen aan mijn ..... roesten... Juist, dus vervangend toestel gelaten voor wat het is, dan ben ik niet bereikbaar. Op de vraag hoe lang de reperatie zal gaan duren kreeg ik het antwoord, ongeveer 5 weken

Ik kan dus 5 weken lang GEEN GEBRUIK MAKEN VAN 3G, internet ed. De vraag of ik dan mijn abbonement dan ook niet hoefde te betalen, een Ja, u moet WEL uw abbonement betalen.

Al met al ben ik nu behoorlijk pissig, zaggo, en alles wat je maar kan zijn. Heb een hele mooie case ontavngen alleen geen Iphone om die erin te doen. Iphone loos...

Ik vind dit zeker qua verzekering geen doen. Ook niet dat het toestel binen 5 weken stuk is, dat is gewoon officieel een consumentenrecht wat ik hoor te hebben m.b.t. een vervangend toestel. Ik ga hier zeker nog stappen op ondernemen maar moest dit eerst even kwijt (afkoelen).

Wordt vervolgd!
  #8  
Oud 28-08-08, 21:30
Wingzero's schermafbeelding
Wingzero Wingzero is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Bussum
Berichten: 63
Standaard

beetje raar dat dit via de verzekering moet gaan...
binnen 5 weken zeg je, dat is dus gewoon garantie lijkt mij en daarvoor moet die naar apple en niet naar de verzekering.. beetje vreemd allemaal..
al met al vind ik t heel lullig voor je man! hoop dat je m snel terug heb!!

Grtz..
  #9  
Oud 28-08-08, 22:08
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Standaard

Dit verhaal vind ik echt erg... :S Echt superhinderlijk voor je dat je niks bent opgeschoten, hoop echt dat het goedkomt!
  #10  
Oud 28-08-08, 22:36
Tjainie's schermafbeelding
Tjainie Tjainie is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Het hoge noorden
Berichten: 60
Standaard

Ja in principe is verzekeren van je iphone echt niks waard, de winkels proberen het je wel aan te smeren. Echter voegt het helemaal geen waarde toe, want krijg je een nieuwe iphone in ruil voor je defecte... nooit..
Betere service mag idd ook wel, maar iig succes.
  #11  
Oud 30-08-08, 23:09
Wingzero's schermafbeelding
Wingzero Wingzero is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Bussum
Berichten: 63
Standaard

ik heb al regelmatig gebruik gemaakt van verzekering van me mobiele telefoon, en altijd werd die gerepareerd of ik kreeg de dagwaarde terug (bij een iphone heb ik liever een vervangend toestel maar toch)
  #12  
Oud 01-09-08, 21:10
frida frida is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nederland (R'dam)
Berichten: 78
Standaard

Had fotoś gemaakt van mijn iphone voor verzending. Ik wil wel mijn Iphone 100% spik en span terug. Ik baal gewoon dat ie het niet doet want voor de rest is het een leuk toestel. Nu maar duimen dat ie gauw heel en goed terug komt kan ik weer verder spelen met de Iphone. Ik mis het twitteren, en de apps, ik begin ontwenningsverschijnselen te krijgen
  #13  
Oud 02-09-08, 22:43
Lohran's schermafbeelding
Lohran Lohran is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hauwert Nh
Berichten: 26
Standaard

Erg naar om te lezen allemaal.
Ik heb het idee dat die van mij ook de zogemaande screen of death heeft. Inmiddels is mijn iPhone 3g ruim 2 maanden oud en opeens viel 'ie uit. De batterij was al bijna leeg maag het Apple logo bleef wel zichtbaar. Inmiddels in de oplader gedaan maar hij doet niks meer.

Overigens zei de T-mobile medewerker dat Apple geen iPhones repareert maar dat je een nieuwe krijgt.
__________________
iPhone 3Gs 32gb Zwart
  #14  
Oud 03-09-08, 00:04
Lohran's schermafbeelding
Lohran Lohran is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hauwert Nh
Berichten: 26
Standaard

Restore werkt niet meer.
Morgen dus maar naar T-mobile, ik eis een nieuwe (al moet ik even goed nadenken of ik het nog wel wil, want ben nu wel weer al m'n contacten en agenda kwijt, nog niet gesynct).
  #15  
Oud 03-09-08, 12:10
frida frida is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nederland (R'dam)
Berichten: 78
Standaard

oeh vervelend, hou mij op de hoogte wat TM doet. Ik wacht inmiddels en week en dat vind ik een week te lang!!!
  #16  
Oud 03-09-08, 18:29
Lohran's schermafbeelding
Lohran Lohran is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hauwert Nh
Berichten: 26
Standaard

Vandaag langs T-mobile geweest en ze sturen op.. Ben benieuwd of 'ie zonder krasjes terugkomt, anders wil ik een nieuwe. Ben er niet voor niets zo zuinig opgeweest..
Kan wel even duren uiteraard.
  #17  
Oud 11-09-08, 10:48
frida frida is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nederland (R'dam)
Berichten: 78
Standaard

Iphone nog steeds weg, vanacht een nachtmerrie gehad over Life Line dat mijn Iphone terug kwam en dat ze mijn witte achterkant eraf geschroeft hadden en er opeens een lelijk vierkant rechthoekig ijzer ding opzat en dat mijn scherm vol met de krassen zat. Ik moet snel mijn Iphone terug hebben!!!
  #18  
Oud 11-09-08, 10:52
Lohran's schermafbeelding
Lohran Lohran is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hauwert Nh
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frida Bekijk bericht
Iphone nog steeds weg, vanacht een nachtmerrie gehad over Life Line dat mijn Iphone terug kwam en dat ze mijn witte achterkant eraf geschroeft hadden en er opeens een lelijk vierkant rechthoekig ijzer ding opzat en dat mijn scherm vol met de krassen zat. Ik moet snel mijn Iphone terug hebben!!!
Mijne is inmiddels een week weg. Gisteren een telefonische enquete gehad (niet naar aanleiding van mijn klachtenmailtje), over hoe tevreden ik ben over het bereik en de iPhone zelf enzo.. Heb vooral gezegd dat het bereik gewoon erg slecht is. Op de begane grond van waar ik woon heb ik bijna geen bereik en ik woon gewoon in een stad en niet eens ver het platteland in. Toen ik wel een keer in het platteland (in Friesland) was had ik uiteraard ook geen bereik.. Staat niet echt tof met je iPhone. Normaal zeggen mensen: "Ah mijn telefoon kan bellen.." en dat kan ik niet overal..
  #19  
Oud 11-09-08, 11:26
dreamsharing dreamsharing is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frida Bekijk bericht
oeh vervelend, hou mij op de hoogte wat TM doet. Ik wacht inmiddels en week en dat vind ik een week te lang!!!
Hallo Frida,

Mijn Iphone is inmiddels 22 dagen in "reparatie" bij de verzekering van the Phone house.

Mijn verhaal is precies zo gegaan zoals jij deze topic bent gestart.Ik heb er eigenlijk een beetje genoeg van en heb naar aanleiding van het Radar programma een mail gestuurd naar T-Mobile en om ontbinding van het contract gevraagd (gaat natuurlijk nooit gebeuren)of om een ander toestel DUS GEEN IPHONE meer voordat de kinderziektes eruit zijn.

Ze zouden binnen 48uur in ieder geval reageren!!Is dit in een normale werkdag situatie van 8 uur??Dus over 8 dagen omdat het weekend er ook nog eens tussen zit??

Als vervangend toestel heb ik een Nokia 1600 mee gekregen(en 50,00borg betaald),kon ik in ieder geval gebeld worden!!!!Waar kan ik nu gebruik maken van de 3G verbinding???

Ik heb inmiddels een Asus Eee900 mini pc aangeschaft en heb daar mijn T-Mobile kaart ingestopt...Nu ben ik 24/7 online om toch mijn "onbeperkte"data bundel te verbruiken..

Al met al vind ik het 1 grote *^^)# bende..hoe wij behandeld worden...Een verzekering moeten gebruiken om eigenlijk gebruik te mogen maken van dood normale FABRIEKS GARANTIE!!

Vandaag nog maar een keer bellen met Lifeline(hun hadden gezegd 3 weken)Maar ik heb meer het idee dat ze zitten te wachten op een software update van Apple..anders zullen ze het ook wel niet kunnen oplossen..

Wordt vervolgd ......

Gr.Ramon
  #20  
Oud 11-09-08, 13:22
frida frida is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nederland (R'dam)
Berichten: 78
Standaard

Hier schrik ik toch wel van. Wellicht dat we gezamelijk iets kunnen ondernemen?! Vandaag is de Iphone precies 14 dagen weg. Maar dat vind ik 14 dagen t elang. En ook mijn toestel was alleen maar een bel en sms telefoon. Ik heb zelf ook een Eee PC 900, ik wist niet dat daar mijn simkaart in kon, maar dat ga ik wel meteen doen!

Ik vind het belachelijk dat wat jij zegt ondanks de normale fabrieksgarantie en een EXTRA verzekering je eigenlijk geen stap verder komt. Dat is ook precies wat ik in de winkel aangaf, waarom heb ik een verzekering? Het personeel gaf zelf aan dat mijn Iphone beter gestolen had kunnen zijn dan ter reperatie.

Nu dus een dure verzekering waarvan ik het toestel niet heb, en fabrieksgarantie ho maar. Wij worden behandeld als beesten, hier is verre spraken van consumenten recht!!! Ik ga morgen avond na mijn werk maar eens langs de Phone House!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone safari-geschiedenis OliverI iPhone Apps 3 14-02-10 16:10
Iphone modding geschiedenis onbekend sardonix Unlock [archief] 12 14-01-08 16:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:04.