Iphone dood, geschiedenis, kapoet?

Iphone dood, geschiedenis, kapoet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb besloten morgen met de Phone House contact op te nemen: - http://www.juridisch.com/cgi-juridis...k=Wetwegwijzer - ConsuWijzer - Soorten garantie Het heeft lang genoeg geduurd en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 11 September 2008, 12:40
» iPhone 3GS 32GB (Zwart) [FW: 3.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 8 February 2008
Locatie: Nederland (R'dam)
Berichten: 78
Standaard

Ik heb besloten morgen met de Phone House contact op te nemen:
- http://www.juridisch.com/cgi-juridis...k=Wetwegwijzer
- ConsuWijzer - Soorten garantie

Het heeft lang genoeg geduurd en wil niet dat mijn nieuwe iPhone al opengemaakt wordt. Lijkt mij niet dat daar de Iphone beter van word. Ik ben benieuwt hoe TPH hierop gaat reageren. Ik heb nu wel spijt dat ik de brief niet eerder verstuurd heb. Had ik toch moeten doen (met officiele klacht) Meest belachelijke vind ik dat ik 50 euro borg voor een toestel moest betalen terwijl zij mijn telefoon hebben van meer dan 600 euro, ho ekrom is dat?!
__________________
-Iphone 3G W16GB-
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 13 September 2008, 13:55
» Ik heb geen iPhone  
» Windows
 
Geregistreerd: 3 August 2008
Berichten: 9
Standaard

Nou het vervolg....

Heb afgelopen donderdag contact gezocht met Lifeline en die konden mij nog steeds niet zeggen hoe de status was van mijn iPhone..afwachten dus!!!

Inmiddels ben ik net benaderd door het belteam van t-mobileicon naar aanleiding van mijn mail die ik dinsdag heb gestuurd naar aanleiding van het Tros programma Radar.
Hun vroegen mij!!Ja mij naar de juiste oplossing...!!!
Heb netjes gevraagd of ik van de Iphone af mocht en ja dat mocht...En wat ik verder wilde...???

Ik ben nu overeen gekomen dat mijn Iphone terug wordt genomen en het Iphone contract wordt opgeheven.Omdat het contract alleen bij een Iphone hoorde was het niet mogelijk om het contract door te laten lopen op een ander toestel...Mijn eigen bijdrage van de Iphone krijg ik ook terug.

ik ga van de week gewoon weer een WindowsMobile toestel halen de Samsung Omnia.

Ik ben dus nu Iphone af en heb ondanks de update van 2.0.2 naar 2.1 nog steeds geen vertrouwen in een 100% werkende Iphone.Ik ben chauffeur internationaal en wil wel 100% zekerheid hebben als ik onderweg ben.

Jullie verder veel succes met de Iphone.
  #23  
Oud 13 September 2008, 15:01
King1987's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 6.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 13 March 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 7.440
Standaard

@ Dreamsharing,
erg jammer dat je het vertrouwen in de iPhone hebt verloren, ik zelf vind het een erg fijn toestel, (heb de 1e gen) maar heb een witte 16 gb in bestelling staan (un zwitserse ) en ga daar ook veel plzier aan beleven, 2.1 is namelijk een goeie update als ik de berichten zo mag geloven...

Ben benieuwd hoe life line de andere klachten gaat oplosse, 3 weken zonder telefoon is indd nogal lang....(die van frida bedoel ik dan)
__________________
 Momenteel in gebruik: iPhone4s 16GB Simlock vrij 
De iPhone Hardware specialist

Ben dan wel een Guru, ben geen vraagbaak
  #24  
Oud 15 September 2008, 16:42
» iPhone 3GS 32GB (Zwart) [FW: 3.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 8 February 2008
Locatie: Nederland (R'dam)
Berichten: 78
Standaard

Update van mijn iPhone avontuur:

Ik was benieuwd hoe het met mijn Iphone ging. Ik ben mijn Iphone al inmiddels een paar dagen (zwak uitgedrukt) kwijt. Sinds 28/09 ligt mijn Iphone ergens te wachten op reparatie.
Ik had mijn status opgevraagd van de reperatie en dan schrok ik nog veel meer van: (ik hoop dat het voor een ieder duidlijk is). Mijn Iphone is dus ontvangen en verstuurd naar een externe partij. Waarheen, was mijn vraag en weer in een pakketje onderweg, is dat bevordelijk voor de Iphone, een nieuw toestel dat niet in de originelen doos zit want die hoefde ik niet mee te geven ligt dus ergens in en plastic zakje te wachten tot dat iemand mijn toestel kan reparen.

De reis van mijn Iphone tot nu toe:
Order - Volledig ingevoerd 28-8-2008 16:20:26
Order - Bevestigd 28-8-2008 16:20:36
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Dynafix Care) 29-8-2008 9:58:40
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 1-9-2008 1:31:31
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 1-9-2008 1:31:32
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 1-9-2008 15:16:50
Reparatie repair center - In behandeling 1-9-2008 15:29:27
Reparatie repair center - Afgebroken 1-9-2008 15:30:15
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 1-9-2008 15:36:23
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 3-9-2008 22:27:21
Logistiek - Product verstuurd naar externe reparatiedienst 3-9-2008 22:27:22

Vandaag maar eens gebeld met klantenservice (in de winkel wordt je er namelijk niet wijzer van, daar snappen ze het verschil niet eens tussen appels en peren). Gesproken met een vriendelijke vrouw die mij wist te vertellen dat de reparatietijd zo'n 15 werkdagen Ik zit nu op 12) bedraagd. Ik heb uitgelegd dat ik dit best lang vind duren en dat ik nu van mijn Iphone abbonement 3G geen gebruik kan maken.
Ik moest mijn rekening nummer doorgeven en krijg die kosten voor die periode vergoed (zoals het internet abbaonement). De externe partij, waar ik dus verbaast over was blijkt Appel zelft te zijn. Kennelijk is er dus meer aan de hand?

Ik hoop dat ik gauw mijn toestel, of nieuw toestel terug krijg.

Wordt vervolgd!!!
  #25  
Oud 16 September 2008, 09:28
» Ik heb geen iPhone  
» Windows
 
Geregistreerd: 3 August 2008
Berichten: 9
Standaard

Nou je schrijft wat ik dus aan de levende lijve heb ondervonden(ik denk iedere klant die een kapotte iPhone heeft)

Ik heb een deal gesloten met t-mobileicon...Probleem is eigenlijk??Ik weet niet hoe ik mijn Iphone terug moet krijgen??

Ik heb gisteren in de Phonehouse winkel een kleine aanvaring gehad met een medewerker en heb daarna thuis zelf maar eens met Lifeline gebeld.

Inderdaad is mijn Iphone op 20-08 ingeleverd en heeft tot 28-8 op het schap gelegen daarna hebben ze hem opgestuurd naar een externe reparateur (Apple).Maar denk je dat hun de status van een reparatie kunnen achterhalen??Nee dus!!!
Meneer ik denk dat u even geduld moet blijven houden en we verwachten dat Apple binnen 4 a 5 weken JAJA je leest het goed...ons de RMA zal retouren!!!Ik ben mijn telefoon al ruim 3 weken kwijt en dan zal ik nog eens 4 a 5 weken moeten wachten tot dat ik mijn telefoon bij T-Mobile in kan leveren!!!
Ik ga zometeen even naar de T-Mobile shop een kopie halen van de mail waar in staat dat ik mijn Iphone mag inleveren.

Apple zegt zelf dat 90 dagen een "normale"termijn is voor een reparatie...Doe even normaal zeg!!!!!!!!!!
  #26  
Oud 16 September 2008, 13:14
» iPhone 3GS 32GB (Zwart) [FW: 3.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 8 February 2008
Locatie: Nederland (R'dam)
Berichten: 78
Standaard

ben appel nu goed beu, beetje jammer. Ik hoop mijn Iphon eterug te krijgen. Krijgen wij nu geen nieuwe iPhone aangezien het wel via Appel gaat, zal vast wel niet. Never ever Appel again!!! (Alleen de Iphone dan en de Ipod Nano )
  #27  
Oud 20 September 2008, 16:57
Lohran's schermafbeelding
» iPhone 3GS 32GB (Zwart) [FW: 4.3.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 20 July 2008
Locatie: Hauwert Nh
Berichten: 26
Standaard

Vanmiddag ben ik gebeld door t-mobileicon en na 2,5 weken heb ik weer een iPhone. Een compleet nieuwe, dus moet wel weer alles opnieuw doen omdat ik niet alle app's en contacten had gesynct naar m'n Mac..
Inmiddels is ook mijn klacht behandeld en als het goed is heb ik 50% korting op m'n abbo tot ze het bereik en alles weer goed hebben.
__________________
iPhone 3Gs 32gb Zwart
  #28  
Oud 20 September 2008, 17:20
Lohran's schermafbeelding
» iPhone 3GS 32GB (Zwart) [FW: 4.3.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 20 July 2008
Locatie: Hauwert Nh
Berichten: 26
Standaard

Nog even een toevoeging: Na restore te hebben gedaan zijn alle instellingen weer hetzelfde als mijn vorige iPhone, alle contacten en app's staan er weer op terwijl ik het niet had gesynct! Dat vind ik dan toch wel weer een mooi systeem
  #29  
Oud 22 September 2008, 11:33
» iPhone 3G 8GB [FW: 2.1]
» Windows
 
Geregistreerd: 22 September 2008
Berichten: 4
Standaard

Interessant om dit allemaal te lezen!

Dit weekend hield mijn iPhone 3G er spontaan mee op, en reageert helemaal nergens meer op. Ik heb mijn Iphone nog geen 3 weken dus was/ben best redelijk teleurgesteld dat hij er nu al mee ophoudt.. Ik heb vandaag gebeld met Pro Assist, daar ik daar een verzekering heb lopen voor mijn Iphone. Ik heb uiteindelijk toch maar gekozen om de telefoon rechtstreeks terug te brengen naar de t-mobileicon winkel waar ik hem heb gekocht, daar dit volgens de helpdesk de snelste/beste weg is.

Ik hoop dat ik gelijk een nieuwe telefoon mee krijg aangezien ik echt geen zin heb om 2 weken of meer met een andere telefoon te zitten. En ik vind dat wanneer een product er binen een maand mee ophoud je gelijk een nieuwe moet kunnen leveren. Daarbij dacht ik een verzekering afgesloten te hebben tegen zulke ongein...

Ik zal laten weten wat er uiteindelijk is gebeurt..

Mochten er mensen nog tips hebben dan hoor ik het graag natuurlijk..
  #30  
Oud 22 September 2008, 14:57
Lohran's schermafbeelding
» iPhone 3GS 32GB (Zwart) [FW: 4.3.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 20 July 2008
Locatie: Hauwert Nh
Berichten: 26
Standaard

Hey Gertjan,

Ik had dus precies hetzelfde, al had ik 'm nog geen week nadat 'ie uitwas. Mijne was ongeveer 2 maanden oud en kreeg het 'Apple screen of death' (alleen een Apple logo). Vreemde was dat als ik 'm in m'n PowerBook plugde ik wel de foto's er vanaf kon halen (via een standaard progje van Mac). Verder werkte de restore niet meer.
Ook ik heb een verzekering bij Pro Assist, had ik eigenlijk gedaan omdat ik vlak na aanschaf op vakantie ging en als 'ie gestolen zou worden dat ik een nieuwe zou krijgen. Helaas was mijn iPhone autolader (MCA USB lader) na een uurtje al kapot en kon ik m'n iPhone de hele vakantie niet gebruiken.. Gelukkig had ik mijn vaders oude HP iPaq mee voor TomTom en had ik daar mijn oude simkaart in gedaan.
Maar goed, ik heb dus mijn iPhone naar t-mobileicon gebracht, kreeg geen leentoestel.. 2,5 week daarna heb ik een nieuwe gekregen. Vond het opzich nog meevallen hoe lang het duurde, alleen had ik niks aan 3G, daar ik mijn oude Nokia E50 moest gebruiken. Ik heb wel 50% korting gekregen op m'n abbo, maar dat kwam omdat ik naar het iPhone klachten adres van T-mobile had gemaild en later ben teruggebeld.
  #31  
Oud 23 September 2008, 14:58
» iPhone 3GS 32GB (Zwart) [FW: 3.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 8 February 2008
Locatie: Nederland (R'dam)
Berichten: 78
Standaard

Bijna vier weken later (weekenden weg gelaten) Phone House gesproken. Externe partij is Appel zelf, krijg geen nieuw toestel want toestel wordt per klant geregistreerd, dus krijg mijn oude iPhone weer terug. Die inmiddels in vele verschillende handen is geweest, 2X in een pakketje onderweg heeft gezeten, op diverse bureaus heeft gelegen. Mag hopen dat mijn Iphone nog steeds KRAS vrij is.

Ik kan volgens de Phone house mijn toestel morgen of over morgen weer terug verwachten, we zullen zien!
  #32  
Oud 25 September 2008, 11:08
» iPhone 3GS 32GB (Zwart) [FW: 3.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 8 February 2008
Locatie: Nederland (R'dam)
Berichten: 78
Standaard

SUPER.... NIEUWS!!!

IK HEB MIJN iPhone TERUG, althans niet mijn eigen maar een compleet NIEUWE!!!
Ik zag geen screenprotector zitten dus vroeg mij af waar die was, wist ze geen antwoord op, maar er zat ook een plastic hoesje omheen (die normaal in de verpakking zit bij een nieuwe Iphone). En heb een nieuw IMEI NUMMER dus nu weet ik zeker dat het een nieuw toestel is, zag namelijk ook geen butsjes op de achterkant.

HULDE AAN APPEL

EDIT:

WIE KAN MIJ HELPEN?

In mijn enthousiasme heb ik mijn gebruiksersnaam van de Iphone niet aangepast en er staat nu: Iphone van Gebruiker. Daar moet natuurlijk mijn naam staan. Wie weet hoe ik dat kan aanpassen?

Laatst gewijzigd door frida; 25 September 2008 om 11:22.
  #33  
Oud 25 September 2008, 12:00
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi 16GB [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 18 July 2008
Berichten: 77
Standaard

In I-tunes op de naam van de iPhone klikken (in het linkse menu) zodat hij bewerkt kan worden.
Aanpassen en klaar.
  #34  
Oud 25 September 2008, 12:51
» iPhone 3GS 32GB (Zwart) [FW: 3.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 8 February 2008
Locatie: Nederland (R'dam)
Berichten: 78
Standaard

Merci beaucoup, het werkt, 2.1 erop en klaar is kees!!!
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone safari-geschiedenis OliverI iPhone Apps 3 14 February 2010 15:10
Iphone modding geschiedenis onbekend sardonix Unlock [archief] 12 14 January 2008 15:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:17.