//

Werkt niet: USB tethering via MyWi, 3G, firmware 4.0, T-mobile op MacBookPro OSX 10.6

Werkt niet: USB tethering via MyWi, 3G, firmware 4.0, T-mobile op MacBookPro OSX 10.6 discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Werkt niet: USB tethering via MyWi met i-phone 3G, firmware 4.0, T-mobile op macbookpro OSX 10.6.4 Ik heb een i-phone 3G, firmware 4.0 met T-mobile ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-07-10, 23:56
seevinck seevinck is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 12
Standaard Werkt niet: USB tethering via MyWi, 3G, firmware 4.0, T-mobile op MacBookPro OSX 10.6

Werkt niet: USB tethering via MyWi met i-phone 3G, firmware 4.0, T-mobile op macbookpro OSX 10.6.4

Ik heb een i-phone 3G, firmware 4.0 met T-mobile abonnement, standaard met simlock: dus nog geen simlock eraf gehaald!

Ik heb na jailbreak MyWi geïnstalleerd, en kan tetheren via Wi-Fi verbinding tussen laptop en i-phone en gebruikmakend van het t-mobile 3G netwerk.
Maar dit werkt niet via de USB kabel (en ook niet via bluetooth).

Ik krijg de configuratie voor een USB netwerk niet draaiende in de instellingen --> netwerk op de MacBookPro.

Gegevens laptop: MacBookPro OSX10.6.4, i-tunes 9.2

Vragen:

1) is dit een instelprobleem op de MacBookPro
2) of op de i-phone en werkt Wymi nog niet optimaal?
3) of komt het door t-mobile?

Na de jailbreak en installatie van WyMi krijg ik nog steeds geen optie voor tethering op de i-phone in instellingen-->algemeen-->netwerk. Ik geloof dat dat wel moet gebeuren. Of is het zo dat t-mobile dit blokeert en moet ik de sim-lock eraf halen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-07-10, 00:16
mastermark's schermafbeelding
mastermark mastermark is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 355
Standaard

bij mij werkt het wel win7
  #3  
Oud 22-07-10, 00:20
mastermark's schermafbeelding
mastermark mastermark is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 355
Standaard

heb je wel mywi 4 en in de app moet je hem aanzetten
  #4  
Oud 25-07-10, 19:24
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door seevinck Bekijk bericht
Na de jailbreak en installatie van WyMi krijg ik nog steeds geen optie voor tethering op de i-phone in instellingen-->algemeen-->netwerk. Ik geloof dat dat wel moet gebeuren...
Ik heb toevallig gisteren ook MyWi aangeschaft en het werkt in elk geval prima via de Wi-Fi optie. Waar jij volgens mij verkeerd geïnformeerd bent is dat MyWi de standaard tethering van de iPhone weer aan zou zetten of gebruiken. Dit staat daar helemaal los van, ik heb ook nog steeds geen tether optie. Je moet de MyWI app starten en de Wi-Fi Tethering switch aanzetten. MyWi maakt dan een z.g. ad-hoc netwerk beschikbaar waar je vanaf je computer verbinding mee moet maken.
__________________

  #5  
Oud 25-07-10, 20:56
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ruben.cc Bekijk bericht
Waar jij volgens mij verkeerd geïnformeerd bent is dat MyWi de standaard tethering van de iPhone weer aan zou zetten of gebruiken. Dit staat daar helemaal los van, ik heb ook nog steeds geen tether optie.
MyWi v3 maakte de tether optie in je instellingen wel zichtbaar en bruikbaar, v4 doet dit idd niet meer. Vond dus persoonlijk v3 handiger aangezien je hiervoor ook een toggle had in Sbsettings.
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #6  
Oud 25-07-10, 21:11
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fridge65 Bekijk bericht
MyWi v3 maakte de tether optie in je instellingen wel zichtbaar en bruikbaar, v4 doet dit idd niet meer. Vond dus persoonlijk v3 handiger aangezien je hiervoor ook een toggle had in Sbsettings.
Ah, I see. Niet echt handig dus (vind ik), want dan moet je dus ook SBSettings er nog eens bij hebben. Misschien dat de meesten deze graag gebruiken maar ik vind het ramp-software. Evenals de noodzakelijke "Fock my Phone" die noodzakelijk schijnt voor installatie. Wel jammer dat ontwikkelaars software afhankelijk laten zijn van allerlei andere software die niet iedereen wil.

Maar verder is MyWi wel een top app vind ik.
  #7  
Oud 26-07-10, 15:53
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

MyWi v3 is ook in Cydia te vinden met de toevoeging "No Rock" en deze is dus te installeren zonder de Rockapp, hoe het dan met een licentie gaat weet ik niet maar hij is dus te installeren zonder Rock
Je hebt ook SBSettings niet nodig natuurlijk, ik begrijp ook je afkeer ervan niet. Deze tool is zeer handig om snel dingen aan of uit te zetten en heeft ook nog andere handige functies die ik niet meer zou willen missen...
  #8  
Oud 26-07-10, 19:54
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Het zal waarschijnlijk wel botsen met iets anders wat ik geïnstalleerd heb, maar het maakt mijn iPhone echt rete-traag en voor iedere scheet die je veranderd wil het ding weer rebooten, respringen, reloaden, etc. En als 'ie dat niet wil crasht 'ie wel zodat je opnieuw kan beginnen. Maar nogmaals, heb verder nooit echt "klachten" over het programma gezien, dus zal wel een specifiek gevalletje Ruben gepruts zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
greenpois0n RC5 OS 4.2.1 + Modmyi (mywi) werkt niet!! MBoxma Jailbreak 6 07-02-11 12:18
tethering via MyWi of PDAnet? (3G, 3.1.3) seevinck Odido (T-Mobile) 0 29-08-10 14:02
Probleem tethering via bluetooth, niet met usb. jackybe67 iPhone algemeen 0 13-10-09 00:43
T-Mobile tethering werkt niet op Mac jamy015 Odido (T-Mobile) 7 30-08-09 14:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:23.