Probleem tethering via bluetooth, niet met usb. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een iPhone 3G S met firmware 3.0.1 waar onlangs tethering feilloos op werkte. Als ik nu verbind met bluetooth wordt tethering wel geactiveerd op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem tethering via bluetooth, niet met usb.
Heb een iPhone 3G S met firmware 3.0.1 waar onlangs tethering feilloos op werkte. Als ik nu verbind met bluetooth wordt tethering wel geactiveerd op mijn iPhone maar kan ik geen verbinding maken met internet. Via usb heb ik geen problemen.
Heeft iemand een idee waar het probleem zich zou kunnen voordoen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tethering en stoppen met stroom laden via USB | Gazpacho | iPhone algemeen | 0 | 28-09-10 18:41 |
Tethering via Bluetooth lukt niet - Windows 7 64bit | Boeiend | iPhone algemeen | 14 | 31-08-10 12:10 |
Werkt niet: USB tethering via MyWi, 3G, firmware 4.0, T-mobile op MacBookPro OSX 10.6 | seevinck | Odido (T-Mobile) | 7 | 26-07-10 20:54 |
Bluetooth tethering Vodafone werkt niet | dna75 | Vodafone | 5 | 19-06-09 14:48 |
Tethering via bluetooth lukt niet op MacBook unibody | Sanderb | iPhone algemeen | 0 | 18-06-09 16:18 |
|
|