iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   iPhone 4 Zakelijk levertijd + bevestingsmail (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/66320-iphone-4-zakelijk-levertijd-bevestingsmail.html)

michaelreddo 31-07-10 21:11

iPhone 4 Zakelijk levertijd + bevestingsmail
 
Hallo allemaal,
Ik heb vandaag een iPhone 4 via de webshop van T-Mobile besteld. Ik heb hem zakelijk besteld. Nou heb ik geen bevestingsmail gehad nadat ik hem had besteld (zo'n 5/6 uur geleden) en er stond dat ik rekening moest houden met lever tijden van 2 maanden of meer?! Klopt dit... en is dit ook met een niet zakelijke bestelling.

john1979 31-07-10 21:14

Dit zou best eens kunnen kloppen. Mensen die de iPhone de 20e al besteld hadden moesten rekening houden met maximaal 6 tot 8 weken. Mensen die nu bestellen moeten volgens mij inderdaad rekening houden met maximaal 8 tot 10 weken.

michaelreddo 31-07-10 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door john1979 (Bericht 508550)
Dit zou best eens kunnen kloppen. Mensen die de iPhone de 20e al besteld hadden moesten rekening houden met maximaal 6 tot 8 weken. Mensen die nu bestellen moeten volgens mij inderdaad rekening houden met maximaal 8 tot 10 weken.

Bedankt voor je snelle antwoord! Maar klopt het ook dat je de bevestingsmail pas (veel) later krijgt?

john1979 31-07-10 21:27

Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik heb mijn iPhone 4 uit de shop. Misschien iemand anders die dit met zekerheid kan vertellen?

Wel heb ik op het forum al veel gelezen dat mensen geen bevestigingsmail hadden gekregen. Bij de een was alles in orde en kwam de mail later als nog, bij de ander was er iets fout gegaan in het systeem van T-Mobile.

Maar misschien kan iemand anders hier toch wat meer duidelijkheid over geven?

Dragon 31-07-10 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door john1979 (Bericht 508550)
Dit zou best eens kunnen kloppen. Mensen die de iPhone de 20e al besteld hadden moesten rekening houden met maximaal 6 tot 8 weken.

Dit is trouwens 4 tot 6 weken bij mensen die hem de 20e hebben besteld ;).

Kreeg mijn bevestiging per mail een dag later bij een zakelijke bestelling, dus waarschijnlijk krijg jij hem maandag.

john1979 01-08-10 00:14

Sorry door al die weken raak ik inderdaad een beetje in de war ;)

6 tot 8 weken dus :d

Citaat:

Kreeg mijn bevestiging per mail een dag later bij een zakelijke bestelling, dus waarschijnlijk krijg jij hem maandag.
Kijk dat is mooi. Dus nog geen paniek. ;) Ik zou het dus nog even afwachten tot maandag. Mocht je maandag nog niets hebben dan zou ik anders gewoon nog even met de klantenservice bellen.

Pizza Luigi 01-08-10 00:44

Ik heb 'm ook gisteren besteld (de 30ste dan) en heb ik ook nog niks. Ik wacht maandag of dinsdag even af en dan zien we wel weer verder!

michaelreddo 18-08-10 17:26

Ik ben gister terug gekomen van vakantie en heb gebeld met de klantenservice (3e keer in 1 week) en die zeiden dat ze (na 2 keer goed zoeken door mijn telefoontjes) helaas moesten concluderen dat er nooit een bestelling van mijn kant is aangekomen. Ik heb gelijk opnieuw een iPhone 4 besteld (gister) en heb vanochtend een bevesting van mijn bestelling gekregen. In mijn bevestings mail staat dat ik rekening moet houden met een levertijd van 8 tot 10 weken (19 oktober t/m 2 november). En op de website toen ik hem bestelde stond een levertijd van 3 tot 4 weken (14 t/m 21 september). Waar moet ik nou van uitgaan?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:01.