//

'Relax Online' omzetten naar 'i-xxx'

'Relax Online' omzetten naar 'i-xxx' discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien trouwe T-mobile-klanten bij een contractverlenging geen toestelkorting ontvangen op een iPhone 4 i.c.m. een i-abonnement zat ik even te kijken naar een workaround; Relax ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-08-10, 18:47
Black Bullet Black Bullet is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard 'Relax Online' omzetten naar 'i-xxx'

Aangezien trouwe T-mobile-klanten bij een contractverlenging geen toestelkorting ontvangen op een iPhone 4 i.c.m. een i-abonnement zat ik even te kijken naar een workaround;

Relax Online 35----------€28,95 p/m
web'n'walk plus vast-----€4,95 (actie: 24 maanden €10,- korting)
Toestelprijs iPhone 4 16GB: €0,-

Naar mijn weten kan ieder abonnement bij T-mobile worden omgezet naar een hoger abonnement, bijvoorbeeld i-150. Dit heb ik nagevraagd bij twee T-Mobile shops en dit blijkt ook te kunnen als het maar om een gelijkwaardig of hoger maandbedrag gaat.

Er is echter wel onduidelijkheid over de maandprijs waarnaar er wordt gekeken. De ene shop zegt namelijk dat er wordt gekeken naar de prijs van het basisabonnement (Relax Online 35) exclusief aanvullende bundels terwijl de andere shop weer zegt dat er wordt gekeken naar het totale maandbedrag (dus inclusief eventuele bundels).

Dat zou dan betekenen dat ik met WnW standaard of plus óver de €29,95 (maandbedrag van de i-150) heen zou gaan waardoor ik het Relax Online 35 abonnement niet om kan zetten naar een i-150.

Heeft iemand ervaring met het omzetten van een Relax (Online) naar i-xxx? Ik vraag me daarbij ook af naar welk maandbedrag er in dat geval wordt gekeken. Ik kan dit nergens in de voorwaarden terugvinden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-08-10, 19:16
damian4life damian4life is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Midden van het land
Berichten: 81
Standaard

beste bullet,

Gister op het punt om een 32 gb iphone 4 aan te schaffen, wilde ook eerst een i phone i150 aansmeren, 29,95 p/mnd om daarna zelf om te laten zetten naar een relax met inderdaad web&walk plus.

maar vertelde me dat dan alleen je belbundel al minimaal 29,95 moet zijn, en dan heb je 14,95 voor internet, want dan krijg je zeker geen korting op je internet.
dat kreeg ik te horen.

is overigens wel de omgekeerde weg als die wilt heb ik het idee
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile dataverkeer in rekening bij verlengen van I-150 naar Relax Online Bronhi Odido (T-Mobile) 3 17-10-10 21:04
Overstap I-xxx -> Relax wouter2190 Odido (T-Mobile) 3 22-09-10 23:10
iPhone 4 icm Relax Online abonnement GJ1990 Koopinformatie Nederland 4 19-09-10 16:22
I-300 of Relax 35 online nieuw abbo? xmartcalvin Odido (T-Mobile) 1 12-08-10 14:17
i-150 omzetten naar relax?? i-Hanny Odido (T-Mobile) 4 30-10-09 18:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:53.