How to: Contract ontbinden T-Mobile

How to: Contract ontbinden T-Mobile discussie in T-Mobile forum; ( verdwijnt na registratie ) Vriendjes en Vriendinnetjes, Na enkele weken zelf bezig geweest weet ik nu zeker dat dit de manier is. Meerdere van mn vrienden is het ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > T-Mobile
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15 March 2011, 20:19
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.2.1]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 15 November 2009
Berichten: 1
Standaard How to: Contract ontbinden T-Mobile

Vriendjes en Vriendinnetjes,

Na enkele weken zelf bezig geweest weet ik nu zeker dat dit de manier is. Meerdere van mn vrienden is het ook gelukt om bij die ******** van T-Mobile weg te komen.

Stap 1: installeer een programma als netwerkradar op je telefoon.
Stap 2: overal waar je internet hapert start de app en begin test
resultaten in te sturen. 10 resultaten van eenzelfde plek is meer dan
voldoende.
Stap 3: vul het online formulier in.
Stap 4: Je wordt door T-Mobile gebelt. Zeg dat je een
contractontbinding met nummerbehoud wil.
Stap 5: Sluit een nieuw abonnement af. Bijvoorkeur niet bij een telecomprovider zelf maar in de winkel
Meldt ze dat T-Mobile niet fijn meewerkt en dat ze direct checken of
alles goed is gegaan.
Stap 6: Vier feest op de dag dat je verlost bent.

** dekkingsklachten formulier, na inloggen:
T-Mobile.nl: Klachtenformulier netwerkdekking

wil je mijn verhaal helemaal lezen hoe ik er vanaf gekomen ben:
Hoite.nl Blog Archive T-Mobile door Thys - /me
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22 April 2011, 02:52
» iPhone 4S 32GB (Wit) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 4 February 2011
Berichten: 15
Standaard

Goed en doordacht aangepakt! klasse. Al dagen lang heb ik zelf last van een beroerde verbinding thuis. Op andere locaties verder een redelijke verbinding. Thuis echter een slechte connectie. YouTube wil niet " snellere verbinding vereist" is de melding. Eigenaardig want ik betaal juist voor die snellere verbinding. Vaak stop ik na een paar pogingen. Maar ik begin me steeds meer te ergeren. Dat komt ook doordat de helpdesk je het gevoel geeft dat je ze niet alle vijf op een rijtje hebt. Anders zouden je ze niet afschepen met smoesjes. Die denken dus dat er aan de andere kant van de lijn een idioot zit die ze sprookjes verhalen aan zijn neus kunnen hangen. De groene puistjes groeien op mijn elleboog en ze worden steeds gevoeliger. "ergeritus" is de Latijnse benaming voor deze alsmaar groeiende puisten vol ergenis. laat ik ook maar eens die app gebruiken dacht ik. Met feiten om de oren slaan is het devies tegen kabouter gezwets en elfen prietpraat. Daarnet de app geinstald. En YouTube werkt plots..... Het zal wel toeval zijn maar bizar is het. Anyway, bedankt voor de tip mbt het feitelijk weerleggen van zoete helpdesk verhalen. En van ergenis weg schrijven en het delen met lotgenoten worden de puisten minder vertelde de dokter.
  #3  
Oud 22 April 2011, 07:54
» iPhone 6 Plus 16GB (Space Grijs) [FW: 10.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 17 November 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.233
Stuur een bericht via Skype™ naar vuurvreter Send a message via twitter to vuurvreter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThysTePoele Bekijk bericht
Vriendjes en Vriendinnetjes,

Na enkele weken zelf bezig geweest weet ik nu zeker dat dit de manier is. Meerdere van mn vrienden is het ook gelukt om bij die ******** van T-Mobile weg te komen.

Stap 1: installeer een programma als netwerkradar op je telefoon.
Stap 2: overal waar je internet hapert start de app en begin test
resultaten in te sturen. 10 resultaten van eenzelfde plek is meer dan
voldoende.
Stap 3: vul het online formulier in, en doe dit vaak, heel vaak.
Stap 4: Je belt met T-Mobile, want zij bellen jou niet, en je belt vaak, heel vaak.
Dag na dag, week na week, maand na maand.
Stap 5: Schakel de Geschillencommisie in, en voorzie die van de schermafdrukken van Netwerkrader.
Stap 6: T-Mobile belt je nu wel, en ga voor een contracts ontbinding.
Sluit een nieuw abonnement af. Bijvoorkeur niet bij een telecomprovider zelf maar in de winkel
Meldt ze dat T-Mobile niet fijn meewerkt en dat ze direct checken of
alles goed is gegaan.
Stap 7: Vier feest op de dag dat je verlost bent.

** dekkingsklachten formulier, na inloggen:
T-Mobile.nl: Klachtenformulier netwerkdekking

wil je mijn verhaal helemaal lezen hoe ik er vanaf gekomen ben:
Hoite.nl Blog Archive T-Mobile door Thys - /me
Even aangepast, naar de werkelijkheid en dan nog de korte versie.
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.

Laatst gewijzigd door vuurvreter; 22 April 2011 om 07:58.
  #4  
Oud 22 April 2011, 19:39
Von Rutch's schermafbeelding
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 20 April 2011
Locatie: Son en Breugel
Berichten: 6
Standaard

Als ik bij mij thuis op de bank zit heb ik amper bereik, misschien toch eens tijd om hier naar te kijken...
__________________
Kijk ook eens op mijn website:
www.VonRut.ch
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contract ontbinden of...? rogertje T-Mobile 6 1 January 2011 15:06
Ontbinden contract cubesten T-Mobile 3 1 November 2010 11:44
Contract ontbinden Clyn T-Mobile 10 14 June 2010 20:58
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 T-Mobile 30 26 December 2009 20:12
Contract ontbinden mike28 Archief 1 21 November 2009 12:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:18.