iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Proximus (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f112/proximus/)
-   -   Nieuwe prepaid kaart (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f112/proximus/106828-nieuwe-prepaid-kaart.html)

HowowcanIgo 19-12-11 20:32

Ik heb sinds een uur of 2 geen Base-ontvangst meer dus dat deel is al in orde. Vanochtend zei men mij op de klantendienst van Proximus dat mij kaartje verzonden was of klaar was voor verzending, dus ik hoop morgen eindelijk weer connected ben.

Howow

apotheosis 19-12-11 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HowowcanIgo (Bericht 747985)
Ik heb sinds een uur of 2 geen Base-ontvangst meer dus dat deel is al in orde. Vanochtend zei men mij op de klantendienst van Proximus dat mij kaartje verzonden was of klaar was voor verzending, dus ik hoop morgen eindelijk weer connected ben.

Howow

Kan woensdag zijn ook, ik lees van vele mensen hun kaartje morgen word opgestuurd dus kan evengoed woensdag-donderdag zijn.

Tomtje 20-12-11 09:44

Ik heb mijn sim wel, maar ik heb nog steeds Base-ontvangst... En ik weiger nog te herladen bij Base op dit moment.
Hopelijk vandaag :-)

HowowcanIgo 20-12-11 13:22

Deze middag naar huis gereden en ze was aangekomen :d
Thuis goede ontvangst 3G binnen. Enkel op't werk had ik meer verwacht, maar dit gebouw heeft veel metalen bekledingen en dat is hier de boosdoener :rolleyes: Met het raam open al snel weer een blokje 3G en dat is alweer supersnel :D

Al bij al een happy camper.

Howow

Tomtje 21-12-11 11:08

Vandaag nog eens gebeld naar proximus. Een vriendelijke man aan de lijn gekregen die het "activatieteam" gemaild heeft. Hij zou mij per mail op de hoogte houden. Maar het zou snel moeten gaan nu :)
Blijkbaar moet je echt geluk hebben wie je aan de lijn krijgt bij proximus...

HowowcanIgo 21-12-11 11:38

Ongelooflijk é. Bekwaam en gemotiveerd personeel zoeken is natuurlijk ook nie gemakkelijk en zeker niet voor helpdesks maarja.
Ik kan mij niet inhouden van lachen telkens ik de reclame op tv zie ivm met smartphones en ze helpen instellen. Ik heb nog nooit iemand in een winkel van eender welke operator een goede uitleg horen geven van een toestel dat geen oude Nokia was...

Howow

Tomtje 22-12-11 22:53

Het is gewoon absurd wat een idioten ze aan hun helpdesk hebben zitten.
Sinds vandaag is mijn kaart actief maar de 20 euro en bonussen heb ik nog niet. 5x naar 6000 gebeld en 5x een andere uitleg. Dan naar de e-shop gebeld en weer 3x een andere uitleg. Komt erop neer dat proximus connect enorm veel problemen kent. Ze zijn aan het proberen om dit op te lossen.

Ik snap niet dat een bundel aanmaken en activeren zo moeilijk kan zijn... Andere providers kunnen het toch ook?
Ik ga vanaf morgen iig de klantendienst plat bellen. En men mag mij dan ook nog een compensatie geven want dit is echt enorm klantonwaardig.

Bomans 23-12-11 18:45

Kreeg vandaag een sms dat ze zich excuseren voor de lange wachttijden en ik €20 cadeau kreeg.

Een mooie geste.
Heb maar een halve dag zonder gezeten omdat ik meteen naar een belgacom shop ben gegaan toen mijn bereik bij MV wegviel (had immers mijn GC sim nog niet ontvangen).

Daar een simswap laten uitvoeren en klaar.

Sinds dinsdag GC, pas vandaag zat mijn sim in de bus. Deze kan meteen de vuilbak in.

hapin 27-12-11 12:55

Gisteren microsim ontvangen en vandaag kunnen overschakelen zonder enig probleem eindelijk


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:20.