//

Nieuwe prepaid kaart

Nieuwe prepaid kaart discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen , voor de mensen die vinden dat mobile vikings een te trage internetverbinding heeft is dit misschien een ideale oplossing. Proximus generation connect ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Proximus
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-12-11, 14:19
hapin hapin is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 13
Standaard Nieuwe prepaid kaart

Hallo iedereen ,

voor de mensen die vinden dat mobile vikings een te trage internetverbinding heeft is dit misschien een ideale oplossing. Proximus generation connect , dit is aak een prepaid kaart

Prijs : 20 € per herlaadbeurt
inbegrepen in de bundel

2GB internet op 3G
2000 SMSjes
10 MB in europa ( op te sparen tot 100 MB)
80 minuten belkrediet (0,25€ per minuut)

Je moet wel snel zijn want het is voor de eerste 5000 klanten.

Generation Connect

Greetz hans
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-12-11, 15:35
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Donderdag ingeschreven om dit toch eens te proberen. Kaartje hopelijk vandaag of morgen in de post. Reden is natuurlijk 3G. Ben benieuwd of het zoveel beter is.
Wat ik wel raar vind, bij het inschrijven, heb ik geen enkele bevestigingsmail ontvangen... In tegenstelling tot bij MV wel een groot verschil, maar die zijn natuurlijk wel gekend voor hun klantendienst.

En een vraagje: Visual voicemail, kennen ze dat al bij Proximus intussen? Ik denk van niet na wat gegoogle maar kan het maar navragen hé.

Howow
  #3  
Oud 12-12-11, 15:56
kdhoe kdhoe is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Aalst, België
Berichten: 227
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HowowcanIgo Bekijk bericht
Donderdag ingeschreven om dit toch eens te proberen. Kaartje hopelijk vandaag of morgen in de post. Reden is natuurlijk 3G. Ben benieuwd of het zoveel beter is.
Wat ik wel raar vind, bij het inschrijven, heb ik geen enkele bevestigingsmail ontvangen... In tegenstelling tot bij MV wel een groot verschil, maar die zijn natuurlijk wel gekend voor hun klantendienst.

En een vraagje: Visual voicemail, kennen ze dat al bij Proximus intussen? Ik denk van niet na wat gegoogle maar kan het maar navragen hé.

Howow
Ik heb woensdagavond besteld. Ik heb ook geen email ontvangen. Vandaag nog niets in de bus. Als de sim er morgen nog niet is, bel ik.

Laatst gewijzigd door kdhoe; 12-12-11 om 17:54.
  #4  
Oud 13-12-11, 10:20
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kdhoe Bekijk bericht
Ik heb woensdagavond besteld. Ik heb ook geen email ontvangen. Vandaag nog niets in de bus. Als de sim er morgen nog niet is, bel ik.
Zou je wel bellen? 't Kan zijn dat je al spijt hebt na contact met de klantendienst
Ik hoop ook op vandaag maar aangezien jij ze nog niet ontvangen hebt...

Howow
  #5  
Oud 13-12-11, 10:46
hapin hapin is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HowowcanIgo Bekijk bericht
Wat ik wel raar vind, bij het inschrijven, heb ik geen enkele bevestigingsmail ontvangen... In tegenstelling tot bij MV wel een groot verschil, maar die zijn natuurlijk wel gekend voor hun klantendienst.
Ik heb onmiddellijk een mail gekregen van proximus .
daar stond in dat mijn bestelling succesvol geregistreerd was en dat ik de kaart binnen de 48 uur zou ontvangen.

Hou jullie op de hoogte
  #6  
Oud 13-12-11, 11:44
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hapin Bekijk bericht
Ik heb onmiddellijk een mail gekregen van proximus .
daar stond in dat mijn bestelling succesvol geregistreerd was en dat ik de kaart binnen de 48 uur zou ontvangen.

Hou jullie op de hoogte
Owkee, kan dus al mislukt zijn ook...

Howow

*edit: Ik heb zelf ook even gebeld en blijkt dat er niets gepland staat voor mijn telefoonnummer (was met overdracht). Ik vertelde dat ik donderdag (dag van aanvraag SIM) nochtans wel de overschrijving van de 20 euro zien staan had in mijn 'uit te voeren verrichtingen' via home-banking. Men vertelde me dat ik dan kon terugbellen met de referentie van die overschrijving, maar momenteel kon men dus niets doen. Spijtig genoeg kan ik de overschrijving nu nog niet controleren...

Howow

*edit on onderstaand antwoord: was met Ogone.

Laatst gewijzigd door HowowcanIgo; 13-12-11 om 14:43.
  #7  
Oud 13-12-11, 14:40
hapin hapin is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 13
Standaard

Ik heb mijn betaling gedaan met visa
  #8  
Oud 13-12-11, 18:11
Quintin Quintin is offline
• iOS 9.3.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 53
Standaard

Toen ik hierover hoorde direct proberen over te schakelen. Ik was nog gewoon Pay en go Generation. Via de website kon ik niets bestellen aangezien het enkel voor nieuwe klanten bleek te zijn die van een andere provider kwamen. Vrijdag avond na school onmiddelijk gebeld en een half uur later kreeg ik bericht dat alles in orde was. Bij mij was dus alles zo goed als onmiddelijk in orde.
  #9  
Oud 13-12-11, 21:02
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Pfffff, 'k ben al ontmoedigd. 'k Heb dus daarstraks terug gebeld na mijn rekening te checken. De eerste pipo die ik aan de lijn had zei, nadat ik op een vraag geantwoord had dat ik overstapte van een andere provider, dat die mensen naar een Belgacom winkel moesten... Ik zei dat dit volgens mij niet klopte maar die man hield vol. Na mijn eten gefrustreerd opgeschrokt te hebben terug gebeld (meermaals want er was niemand beschikbaar, en als je kiest om te blijven hangen hangen ze op...) en deze persoon zei dat ik morgen moest terug bellen naar een ander nummer. Deze mensen gingen over de facturering. Aangezien die de kantooruren werken kan ik maar morgen bellen maar 'k vrees dat dat ook voor niets zal zijn want de referentie die bij de verrichting staat is geen nummer dus of ze er iets mee zullen zijn... Er staat enkel iets van webshop of zo...

Howow

Edit: Zonet terug gebeld en ook al is er geen bevestigingsmail verzonden, de bestelling is gelukt. Nu heb ik wel een ordernummer ontvangen zodat ze me de volgende keer sneller kunnen helpen. Blijkt dat de stock op is...
Misschien enkel de microsims, maar 'k vind dat toch een beetje triestig.
Ze zeiden me als ik binnen een week niets gekregen heb nog eens terug te bellen.

Howow

Laatst gewijzigd door HowowcanIgo; 14-12-11 om 11:11.
  #10  
Oud 14-12-11, 18:54
kdhoe kdhoe is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Aalst, België
Berichten: 227
Standaard

Update: Vandaag is mijn µsim toegekomen (was gisteren verzonden). Ik heb wel nog steeds ontvangst bij MV. Ik veronderstel dat de nr overdracht morgen zal gebeuren.
  #11  
Oud 15-12-11, 23:00
jeutie's schermafbeelding
jeutie jeutie is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Wervik, België
Berichten: 32
Stuur een bericht via MSN naar jeutie
Standaard

Ikzelf heb ook overgestapt. De bevestigingsmail goed ontvangen, jammer genoeg is er een tekort aan micro sims, alas, even gebeld met de gratis support lijn, kreeg ik te horen dat ik hem deze week niet ging krijgen… Beetje later valt mijn netwerk weg. #FML
  #12  
Oud 16-12-11, 12:14
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeutie Bekijk bericht
Ikzelf heb ook overgestapt. De bevestigingsmail goed ontvangen, jammer genoeg is er een tekort aan micro sims, alas, even gebeld met de gratis support lijn, kreeg ik te horen dat ik hem deze week niet ging krijgen… Beetje later valt mijn netwerk weg. #FML
Bij mij vandaag ook weer geen in de bus. 'k Heb wel nog MV-bereik maar met een belwaarde van ongeveer 1 euro... 'k Weiger nog te herladen.

Howow
  #13  
Oud 17-12-11, 16:48
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Alst bij sommige maandag namiddag nog nie oke is, bellen en hopen je een bekwame persoon aan de lijn krijgt want sommige kunnen serieus stukske zeveren.

Bij sommige als ze surfen gaat dat van hun belkrediet af, als je dat ooit zou tegen komen, dat ligt aan proximus en ze moeten dan je 20 euro er terug opzetten en ze kunnen dat meteen doen als ze willen.
  #14  
Oud 17-12-11, 17:38
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Ja, 'k heb dat ook net gelezen op Userbase. Wat een verschil met MV. Had Base nu gewoon maar een beter netwerk...

Howow
  #15  
Oud 17-12-11, 18:41
Tomtje Tomtje is offline
 
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Mol, Noord België
Berichten: 113
Standaard

Ik heb ondertussen mijn proximus kaart ontvangen, maar ik heb nog steeds bereik met mijn MV kaart.
Bij de Sim zat een document voor nummeroverdracht... Moet je dat terugzenden of is dat niet nodig? Dat staat er nergens duidelijk in...
  #16  
Oud 17-12-11, 19:26
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tomtje Bekijk bericht
Ik heb ondertussen mijn proximus kaart ontvangen, maar ik heb nog steeds bereik met mijn MV kaart.
Bij de Sim zat een document voor nummeroverdracht... Moet je dat terugzenden of is dat niet nodig? Dat staat er nergens duidelijk in...
Voorzover ik weet niet nee.
Toch beste eens bellen naar proximus ofzo, let wel, helaas zijn er veel onbekwame boerenpummels die er werken bij proximus, helaas.
  #17  
Oud 17-12-11, 21:47
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Voorzover ik weet niet nee.
Toch beste eens bellen naar proximus ofzo, let wel, helaas zijn er veel onbekwame boerenpummels die er werken bij proximus, helaas.
Jep, dat verhaal komt ook terug op Userbase. Bij de ene gaat alles goed zonder op te sturen, bij de ander niet en zeggen ze bij Proximus dat je 't moet opsturen. Naar wat ik lees zou dat papier gewoon een copy moeten zijn van wat Proximus aan je vorige provider gestuurd heeft.

Howow
  #18  
Oud 19-12-11, 00:16
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik heb generation connect en heel tevreden maar geen enkele provider is perfect natuurlijk, ik val her en der toch wel op EDGE terug en dan gaat het tergend traag, dat is denk ik zowat een minpunt + die klantendienst maar voor al dat andere is proximus gewoon de beste voor me, zit ik eens op edge dat is niet leuk natuurlijk maar ik ga er geen drama van maken. Ik heb nu tenminste veel minder data panne enz...bij mv had ik veel problemen, ik zie nu nog steeds op facebook altijd diezelfde problemen bij vele mensen nog steeds zijn, zoals oa data panne, smsen die niet toekomen, ze kunnen opeens nimmer bellen enz....
  #19  
Oud 19-12-11, 11:08
jeutie's schermafbeelding
jeutie jeutie is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Wervik, België
Berichten: 32
Stuur een bericht via MSN naar jeutie
Standaard

Heb zonet ook mijn simkaartje binnen gekregen, de nummer overdracht was al gebeurt, dus enkel nog het kaartje in de iPhone stoppen en klaar. Linken met hun E-Services ging ook vlot. Surfen, MMS'en, tethering (en bellen <3) werkt ook zonder problemen lijkt het. (By the way, als je in de problemen zit met "Onbekend" nummer, sync je iPhone even met iTunes en dan zou alles opgelost moeten zijn.) Behalve de benodigde tijd om te leveren ben ik zeer tevreden. Nu hoop ik maar dat ze plots hun tarieven niet veranderen.
  #20  
Oud 19-12-11, 17:47
hapin hapin is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 13
Standaard

Nog steeds geen microsim ontvangen :-(

we zijn nog steeds in blijde verwachting
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Prepaid Internet kaart voor Frankrijk ipad supercop1973 Internet in buitenland (roaming) 28 02-07-14 17:32
prepaid kaart data en eventueel bellen bull Overige providers Nederland 1 06-03-11 16:00
Iphone activeren via prepaid sim-kaart? natenextdoor Archief 1 05-01-10 17:26
iPhone 1e gen.: prepaid sim kaart ligth011 Unlock 10 20-08-09 20:10
Prepaid kaart in iphone Tactixz iPhone algemeen 4 04-03-09 15:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:56.