Prepaid kaart in iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb vanmiddag dan eindelijk me Iphone 3g Besteld en heb hierbij een t mobile abbonoment afgesloten. maar die gaat dus pas voer 3 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Prepaid kaart in iphone
Hallo
ik heb vanmiddag dan eindelijk me Iphone 3g Besteld en heb hierbij een t mobile abbonoment afgesloten. maar die gaat dus pas voer 3 weken in. dus nu me vraag ? Kan ik nu ook een t mobile prepaid sim kaart er in doen. want dan kan ik hem die 3 maanden toch nog gebruiken Alvast bedankt Groetjes Robin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan uiteraard, maar pas op met gebruik van GPRS/3G want dat gaat je heel veel kosten. Kun je dus beter even uitschakelen denk ik.
|
|
|||
|
|||
Owkee.. Bedankt voor de snelle reactie
Hij word morgen om 4 uur gebracht. dus ga dan eerst even een prepaid kaartje halen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
je moet erg oppassen! ik heb het zelf gehad dat na 20 euro opwaarderen dat het na 5 min weg was zonder dat ik wat deed |
|
|||
|
|||
ik heb nog helemaal geen verstand van de iphone.
Maar als je niet op internet gaat. dan gebruikt hij toch ook geen beltegoed of wel ? als ik er 10 euro beltegoed op zet. dan kan ik toch gewoon smsen en bellen ? en dan ga ik gewoon niet op internet Alvast bedankt Robin |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
prepaid kaart data en eventueel bellen | bull | Overige providers Nederland | 1 | 06-03-11 16:00 |
tmobile toestel activeren met een tmobile prepaid kaart | Momentum | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 23:17 |
Iphone activeren via prepaid sim-kaart? | natenextdoor | Archief | 1 | 05-01-10 17:26 |
iPhone 1e gen.: prepaid sim kaart | ligth011 | Unlock | 10 | 20-08-09 20:10 |
Iphone Prepaid | Hooligan123 | Archief | 17 | 17-06-08 11:45 |
|
|