NO sim melding bij iphone 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb hier een iphone 3g liggen met volgende probleem: er komt no sim op , of je nu simkaart insteekt of niet. Heb hem even ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
NO sim melding bij iphone 3G
Heb hier een iphone 3g liggen met volgende probleem:
er komt no sim op , of je nu simkaart insteekt of niet. Heb hem even open gevezen en merk dat op het communication board er een ijzertje ontbreekt: op deze foto: http://www.chinaontrade.com/images/4...-commboard.jpg op de linkerkant waar de sim in moet heb je 3 ijzertjes onder elkaar, daar ontbreekt het middelste van. Nu vroeg ik mij af of ik dit afzonderlijk kan repareren of dat ik direct een communication board zou moeten kopen. Iemand ervaring met dergelijke problemen? Grtz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Die SIM contacten zijn gewoon te vervangen. Logic board vervangen kan natuurlijk ook, maar dat wordt een dure grap
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb al gekeken om het uit andere kapotte gsm te halen, maar die zijn blijkbaar verschillend. |
|
|||
|
|||
Wat dacht je, het zou niet rendabel zijn mochten alle GSM's dezelfde kaarthouders gebruiken en elke generatie verschilt ook nog eens. Ook speelt het een rol of het een kaarthouder is waar de kaart ingeschoven word of ingeklemt. Vraag anders eens na hoeveel de herstelling gaat kosten en weeg af of het het wel waard is. Het zal geen nieuw toestel worden en kost de herstelling teveel, dan kan je een tweedehandsje overwegen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
het word zoiezo een dure grap
ik had mijn sim mech was ook stuk en het koste me toch 70 euro |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ineens melding ''geen SIM kaart geinstalleerd'' | iFas | iPhone algemeen | 1 | 01-01-11 15:22 |
No SIM installed melding bij geen bereik? | Richard | iPhone algemeen | 2 | 09-06-10 00:05 |
iPhone 3G: Unlock sim voor vodafone besteld bij rebel-sim.nl | iPhone3G-er | Unlock | 7 | 16-06-09 21:58 |
Vreemde melding bij opstarten iPhone | iPeng | iPhone algemeen | 7 | 19-03-09 21:33 |
Nieuwe Vodafone kaart op nep turbosim = No Sim melding | Faithz | Archief | 11 | 09-04-08 20:34 |
|
|