//

Unlock sim voor vodafone besteld bij rebel-sim.nl

Unlock sim voor vodafone besteld bij rebel-sim.nl discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Een tijdje geleden had ik in verschillende topics vermeld dat ik een nieuwe unlock-sim had besteld, maar wachtte totdat deze binnen waren. Had beloofd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-06-09, 19:25
iPhone3G-er iPhone3G-er is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 10
Standaard Unlock sim voor vodafone besteld bij rebel-sim.nl

Hallo,

Een tijdje geleden had ik in verschillende topics vermeld dat ik een nieuwe unlock-sim had besteld, maar wachtte totdat deze binnen waren. Had beloofd om jullie op de hoogte te houden met een feedback, maar het lijkt mij verstandiger om 1 nieuw topic te maken dan op de andere topics elke keer dezelfde tekst te vermelden

Helaas heeft het 1 week langer geduurd dan dat er gezegd werd, ze hadden leveringsproblemen van de sims. Ik heb ongeveer 6 verschillende unlock kaarten geprobeerd, maar niks werkte met mijn Vodafone simkaart van 4 maanden oud
Ik las dat rebel-sim een oplossing had, leek mij sterk omdat andere unlock kaarten ook niet werkten, maar ze zeiden dat ik hem binnen 7 dagen mocht terug sturen. Na ongeveer anderhalf week wachten ontvangen, met veel spanning de instructies gevolgd, en het werkt! Het is geen rebel-sim, maar een andere 3G kaart. 3G werkt niet, gprs en bellen/gebeld worden/smsen wel.

Heb hem al 2 dagen, en nog niet echt op stabieliteit kunnen testen. Hierover zal ik jullie op de hoogte houden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-06-09, 15:12
ramzes ramzes is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 12
Standaard

dank u voor u feed-back
  #3  
Oud 15-06-09, 15:55
Guido85 Guido85 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Heerlen
Berichten: 8
Standaard

Bij mij werkt het ook!!

Het zijn de enige die het tot nu toe gelukt is en ook ik heb al verschillende kaartjes geprobeerd (gebruik het nu een week en moet zeggen dat het redelijk stabiel loopt) Heb nauwelijks netwerkverlies en heb hem in deze week niet een keer aan/uit gezet. Wel 1x een gesprek weggevallen.

Zelf heb ik nog een vraag als het mag

Is het veilig om i.c.m. deze "rebel-sim" (wat het officieel niet is) de OS 3.0 a.s. woensdag er op te zetten of is het aan te raden nog even te wachten?

Groeten,

Guido
  #4  
Oud 15-06-09, 16:21
joeyg19 joeyg19 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 64
Standaard

Heb er vandaag ook een besteld. Ben benieuwd.. zal de ondervindingen laten weten...
  #5  
Oud 16-06-09, 21:52
DeBar0n's schermafbeelding
DeBar0n DeBar0n is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Bollenstreek
Berichten: 77
Standaard

IK zou je bestelling maar anuleren
Volgens mij komt er vannacht groot nieuws !
  #6  
Oud 16-06-09, 21:55
joeyg19 joeyg19 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 64
Standaard joey

haha ja maar ja heb hem al in huis.. had het al gelezen. alleen maar mooi ja die 17,50 maakt me niet zoveel uit. Hoop alleen dat mn Wi-Fi het straks weer doet. was ineens na de update van 2.2.1 dat hij geen netwerken meer vond
  #7  
Oud 16-06-09, 21:56
DeBar0n's schermafbeelding
DeBar0n DeBar0n is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Bollenstreek
Berichten: 77
Standaard

Hmm vreemd.
Dat moet er los van staan; Wi-Fi werkt namelijk zelfs zonder simkaart.
  #8  
Oud 16-06-09, 21:58
joeyg19 joeyg19 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 64
Standaard

ja is echt vreemd hij zoekt 2 seconden en dan gaat dat rondje weg snap er echt niks van.... was gelijk na de update
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: Iphone 2g no sim alleen met vodafone wel sim timarea51 Unlock 5 20-01-11 23:03
iPhone 3G: Rebel-sim.nl hardware-unlock (Vodafone) OS 3.0 update Guido85 Unlock 6 22-06-09 01:22
iPhone 3G: Rebel SIM Vodafone werkt niet Th00mz Unlock 29 04-06-09 01:48
iPhone 3G: Nieuwe firmware voor Rebel SIM UZW Unlock 0 12-11-08 16:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:07.