3G -mobiel internet- activeren? discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net een 3GS 32gb gekocht maar ik kan enkel met Edge en wifi surfen.. Als ik bij instellingen 3G aanvink blijft er het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G -mobiel internet- activeren?
Ik heb net een 3GS 32gb gekocht maar ik kan enkel met Edge en Wi-Fi surfen.. Als ik bij instellingen 3G aanvink blijft er het Edge logo staan.
Mijn abonement is: Proximus MTV Generation 15 Weet iemand hier raad mee ? Ben niet echt een expert in dat soort dingen.. thx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als Proximus op die plaats geen 3G kan verzorgen ga je over naar een minder snel mobiel internet vandaar de E.
|
|
||||
|
||||
Precies, het 3G netwerk is een fysiek ander netwerk. Met een andere dekking dan het gewone gsm / gprs / edge netwerk. Probeer eens op een andere plaats, bij dichter bewoonde gebieden vind je meestal wel een 3G dekking.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: mobiel internet niet te activeren met alditalk (medion mobile) | iphonerke | Overige providers België | 28 | 05-08-12 13:22 |
verschil mobiel internet & blackberry internet | indodragon | iPhone algemeen | 1 | 24-09-11 18:01 |
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi | vuurvreter | Wi-Fi | 35 | 17-09-10 00:25 |
mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk T-MOBILE 3.1.2 | Jappieh | Odido (T-Mobile) | 1 | 16-11-09 12:00 |
|
|