mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk T-MOBILE 3.1.2 discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb pas mijn firmware naar 3.1.2 geüpdate. Alleen het probleem is dat ik nu steeds als ik iets via gprs/3g wil doen dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk T-MOBILE 3.1.2
Hallo,
Ik heb pas mijn firmware naar 3.1.2 geüpdate. Alleen het probleem is dat ik nu steeds als ik iets via gprs/3g wil doen dat hij doen de melding "mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk" geeft. Ik zit gewoon bij t-mobile. Ik heb hem ook al 2x hersteld en de software opnieuw gedownload en geïnstalleerd. Weet iemand raad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik zit met hetzelfde probleem helaas
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk melding | friemelke74 | iPhone algemeen | 22 | 07-04-11 16:31 |
Pdp mobile datanetwerk activeren niet mogelijk | kraay1 | iPhone algemeen | 0 | 24-01-11 18:44 |
mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk | clausiem | iPad algemeen | 17 | 13-01-11 15:44 |
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk | BfromB | iPhone algemeen | 16 | 03-03-10 15:05 |
Mobiel datanetwerk niet mogelijk | Smile Now Cry Later | iPhone algemeen | 7 | 09-10-09 23:12 |
|
|