Pdp mobile datanetwerk activeren niet mogelijk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo misschien weet iemand voor mij de oplossing sinds ik mijn telefoon heb geupdaat 4.21 8c14a kan ik niet meer internetten ik vodafhone als provider ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pdp mobile datanetwerk activeren niet mogelijk
hallo misschien weet iemand voor mij de oplossing sinds ik mijn telefoon heb geupdaat 4.21 8c14a kan ik niet meer internetten ik vodafhone als provider
hij geeft steeds deze melding weer (PDP-indenteit niet geacepteerd MOBILE DATANETWERK ACTIVEREN NIET MOGELIJK) misschien weet 1 van u de oplossing |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk | clausiem | iPad algemeen | 17 | 13-01-11 15:44 |
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk | boschbol | iPhone algemeen | 2 | 07-12-10 00:20 |
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk | Dlawa | KPN | 0 | 02-12-10 14:07 |
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk | BfromB | iPhone algemeen | 16 | 03-03-10 15:05 |
mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk T-MOBILE 3.1.2 | Jappieh | Odido (T-Mobile) | 1 | 16-11-09 12:00 |
|
|