//

Iphone 3GS 32 gb - restore error 1002

Iphone 3GS 32 gb - restore error 1002 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heey, Hoop dat jullie me verder kunnen helpen, heb hier de iphone van een vriendin. De iphone ging midden in de nacht trillen toen hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-01-11, 15:51
dophert dophert is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Exclamation Iphone 3GS 32 gb - restore error 1002

heey,

Hoop dat jullie me verder kunnen helpen, heb hier de iphone van een vriendin. De iphone ging midden in de nacht trillen toen hij aan de oplader hing, vervolgens start de iphone op met het plaatje van een USB aansluiteing die naar Itunes verwijst.

Ik heb vanalles geprobeerd, DFU mode etc.
Het enige dat ik krijg is error 1002, verder heb ik nog wel een tethered jailbreak erop aan de praat gekregen via redsn0w maar dan heeft hij geen verbinding, internet Wi-Fi etc zijn uitgeschakeld en ik moet hem restoren.

pls help!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-01-11, 16:30
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Euh doe dan eens wat hij je vraagt en dus een restore...


BTW dit vond ik ;
1. Get the new version of iTunes
2. Connect to iTunes in DFU mode (or Recovery if that's what it will detect)
3. Do NOT shift click recovery. Instead, select "restore and upgrade" (this will install iOS 4.1)
4. This should successfully install without error! (It worked for me)
5. Then feel free to use redsn0w 0.9.5 to jailbreak (remember to browse iOS 4.0 IPSW even though you have 4.1 installed)
6. Insert SIM


Maar vooral is het een hardware probleem dus mogelijk niet gefixed met de hierboven gestelde uitleg...Maar proberen kan steeds
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.

Laatst gewijzigd door colliehome; 24-01-11 om 16:56.
  #3  
Oud 24-01-11, 18:35
dophert dophert is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor je reactie! Ik zal dat nog eens proberen al lijkt het me sterk dat dat werkt. Ik heb ook idd al met custom firmware geprobeerd, daarmee kreeg ik hem aan de praat maar nog geen internet. Kan idd zijn dat commboard doorgebrand is tijdens opladen? Hij is nooit gevallen en ziet er ook nog als nieuw uit, ik heb op internet meerdere mensen gevonden met dit probleem. De ipad baseband zou hier de oplossing zijn maar dat wil ik liever niet doen aangezien haar garantien dan vervalt, ik d8 er ook aan te w8 tot ios 4.3 met de nieuwe baseband.
Reageren

Labels
4.1.2, error 1002, restore



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Error 1002! henkie23 Jailbreak 1 31-05-11 23:45
Error 1002 SNB iPhone algemeen 0 07-04-11 22:00
iphone 3gs, waterschade plus fout 1002, second opinion? Tim12342 iPhone algemeen 0 14-01-11 23:20
Herstellen 3gs: error 1002 Jorto iPhone algemeen 3 01-01-11 16:15
iPhone 3GS: blijf error 1002 houden! niks helpt henkie23 Unlock 21 02-12-10 22:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:35.