problemen pda.t-mobile.nl discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand een oplossing voor het onderstaande? Ik heb problemen met m'n iPhone op pda.t-mobile.nl. Ik kom alleen tot het beginscherm, maar als ik daarna bv ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
problemen pda.t-mobile.nl
Iemand een oplossing voor het onderstaande?
Ik heb problemen met m'n iPhone op pda.t-mobile.nl. Ik kom alleen tot het beginscherm, maar als ik daarna bv op 1 van de items van de NU.nl widget tik krijg ik onderstaande foutmelding: "Er is een fout opgetreden. Probeer het op een later tijdstip nog een keer." Heb het ook getest op m'n htc maar daar werkt het gewoon allemaal. alvast bedankt. OnnY |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Miss kan je je cache legen. Bij Instellingen/Safari
en dan je cookies etc verwijderen.
|
||||
|
||||
Soms heeft de iphone ook wat moeite met mobile sites en heeft hij liever de volledige sites (wat lang niet altijd handig is). Heb ik o.a. gehad met de inlogpagina voor Wi-Fi van KPN.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar heeft het altijd gedaan, zowel op mijn vorige 3G als op mijn huidige 3GS, sinds vorige week woensdag heb ik het probleem.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile shop of PDA-Shop?? | Randy_Orton1986 | Odido (T-Mobile) | 16 | 16-02-10 22:06 |
LCD Scherm bij Pda-Parts.nl | t0n | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 07-07-08 18:36 |
Iphone gespot op pda-wereld.nl | playstar | Overige providers Nederland | 13 | 18-03-08 18:06 |
Activering 'als PDA' | Nilles | Archief | 15 | 15-10-07 16:59 |
|
|