Mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk melding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik krijg 100000000 keer per dag de opmerking in bijlage op men iphone, enig idee hoe ik dat kan afzetten? want het irriteerd me mateloos! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk melding
ik krijg 100000000 keer per dag de opmerking in bijlage op men iphone,
enig idee hoe ik dat kan afzetten? want het irriteerd me mateloos! merci! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het bleek dus om de telefoon te gaan, want mijn sim in zijn iPhone werkt ook niet, dan komen er ook de hele tijd van die meldingen. Hij heeft hem dus maar vandaag binnengebracht. dus min raad: stop er eens een andere sim in, en stop jou sim in een andere iPhone, dan weet je tenminste of het de sim is, of de iPhone. herstel ook eens je telefoon zonder reserve kopie terug te zetten. |
|
|||
|
|||
bedankt! ik zit ook bij proximus... toeval of niet... kzal het eens proberen!
|
|
||||
|
||||
Topic titel veranderd.
|
|||
|
|||
excuseer beste supermoderator, maar de nieuwe titel is eigenlijk niet echt van toepassing,
ik wil helemaal geen mobiel datanetwerk gebruiken! ik heb dat laten blokkeren via proximus, dus vind het ergens wel logisch dat ik die melding krijg, maar het werkt serieus op men zenuwen, en wil dus van die melding af! mvg |
|
||||
|
||||
Ik krijg deze melding wel eens als ik 3G weer aanzet via SBSettings, alles doet het wel gelukkig
|
||||
|
||||
Zet 3G, Push en Locatievoorzieningen eens uit. Kijk verder of ergens niet een app draait die gebruik wil maken van internet (Mail?). Kortom: zet alles uit wat maar enigszins gebruik zou kunnen maken van internet.
|
|||
|
|||
Ik had mijn iphone binnengedaan bij een Mobistar-center, 5 dagen later (gisteren dus) kreeg ik melding dat hij terug binnen was, ik hem gaan halen, volledig nieuw exemplaar,
ik neem hem terug in gebruik sinds gisterenmiddag, en heb ondertussen die K****melding weeral 6 keer op men scherm gehad,....... HELP |
|
|||
|
|||
Ik heb die melding ook telkens als ik mijn berichten open... Iemand die hier al een oorzaak/oplossing voor heeft gevonden...?
|
|
|||
|
|||
Ik krijg ook constant die melding .. ik weet niet hoe ik er moet vanaf geraken ..
https://forum.iculture.nl/f28/i...-probleem.html |
|
|||
|
|||
Als je iphone FW4 hebt, zet dan bij Instellingen => Algemeen => Netwerk => Mobiele Date het 'knopje' op 0, dan staat je mobiele data uit en gaat hij ook geen verbinding meer proberen te maken!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar kan ik dan nog sms'en en bellen? |
|
|||
|
|||
Ja, dit schakelt enkel het mobiele data-verkeer uit, bellen en smsen blijft dus nog mogelijk.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het ingesteld, maar nu krijg ik, wanneer ik een sms ontvang of een sms aan het typen ben, 'mobiele datanetwerk is uitgeschakeld' .. hoe krijg ik de melding weg? Het is zeer irritant ..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het zelfde probleem met men iphone 4G.
Oplossing mag meegedeeld worden als iemand die heeft ! |
|
||||
|
||||
Dit is op te lossen door Popup Blocker in Cydia (jailbreak dus wel vereist)
|
|
|||
|
|||
en wat als je geen jailbreak hebt?
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand met een 3G hier ook last van? Want zie dat t alleen 3GS of ip4 's zijn. Of zie ik dat fout?
|
Labels |
irritant |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk MELDING | dennis3 | iPhone algemeen | 48 | 26-04-13 12:56 |
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk | boschbol | iPhone algemeen | 2 | 07-12-10 00:20 |
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk | Dlawa | KPN | 0 | 02-12-10 14:07 |
mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk T-MOBILE 3.1.2 | Jappieh | Odido (T-Mobile) | 1 | 16-11-09 12:00 |
Mobiel datanetwerk niet mogelijk | Smile Now Cry Later | iPhone algemeen | 7 | 09-10-09 23:12 |
|
|