Mobiel Datantwerk - probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Wanneer ik buitenshuis een sms verstuur krijg ik constant volgende melding: 'mobiel datanetwerk activeren onmogelijk, u hebt geen abonnement op een mobiele dataservice. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobiel Datantwerk - probleem
Hallo
Wanneer ik buitenshuis een sms verstuur krijg ik constant volgende melding: 'mobiel datanetwerk activeren onmogelijk, u hebt geen abonnement op een mobiele dataservice. Ik kan echter wel sms'jes versturen en ontvangen, dit is absoluut geen probleem. Ook bellen lukt perfect. Wat betekent deze boodschap dan? Hoe kan ik deze boodschap verwijderen? Want het is redelijk irritant dat deze boodschap constant verschijnt wanneer je een sms aan het typen bent. Alvast bedankt! Groeten! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je zegt dat als je een sms wil versturen je die melding krijgt, maar je kan wel smsen?? Je zal wel email bedoelen, gok ik. Je moet dan de instellingen even nakijken bij instellingen/algemeen/netwerk/mobiel datanetwerk daar moeten de gegevens van je provider ingevuld worden.. Laatst gewijzigd door kokkie44; 25-06-10 om 21:25. |
|
|||
|
|||
Neen, ik bedoel wel degelijk sms'en. De meldong verschijnt constant als ik aan het sms'en ben. Dat is dus het probleem. Ik wil dat die melding niet meer wordt weergegeven. Het is nl. zeer irritant.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: [Proximus] Mobiel data netwerk probleem | gellinckske | Overige providers België | 3 | 16-03-11 17:13 |
Probleem mobiel internet KPN iPhone4 | berensy | KPN | 15 | 31-08-10 14:39 |
Mobiel dataverkeer | pieterwillems | iPhone algemeen | 8 | 09-02-09 19:47 |
TV op je mobiel via T-mobile 3G | haagsegoof | Odido (T-Mobile) | 9 | 13-09-08 14:13 |
|
|