Mobiel dataverkeer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb pay and go generation uit belgie van proximus en als ik op internet probeer te gaan komt erop: mobiel datanetwerk actieveren niet mogelijk. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb pay and go generation uit belgie van proximus en als ik op internet probeer te gaan komt erop: mobiel datanetwerk actieveren niet mogelijk.
Wat kan ik hieraan doen? Het is een iphone 2g met fw 2.2.1 Kan iemand mij aub helpen? Laatst gewijzigd door King1987; 09-02-09 om 00:33. Reden: Edit knop gebruiken aub |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wanneer je alles goed hebt ingesteld, zou dit normaal geen probleem mogen geven! Al eens naar Proximus gebeld of het probleem misschien bij hen kan verholpen worden?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: ingesteld, weet je hoedit moet?[/quote] Ik moet apn, gebruikersnaam en wachtwoord ingeven. Laatst gewijzigd door King1987; 09-02-09 om 00:33. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
|||
|
|||
je moet naar instellingen/ algemeen/ netwerk en dan doen wat pieterwillems zij
|
|
|||
|
|||
Weet iemand wat de apn gebruikersnaam en wachtwoord is bij pay and go geration van belgie?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
inderdaad
Voor proximus - Zet je EDGE aan (via Bossprefs bijvoorbeeld ) - bij apn: internet.proximus.be aanzetten => en (duur) internetten maar ! Maar het is handig voor als je even je e-mail wilt nakijken ergens! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
GPS van iPhone (3G) valt onder mobiel dataverkeer? | markvn | iPhone Navigatie | 5 | 06-03-11 19:38 |
Mobiel dataverkeer | Miguelb | iPhone algemeen | 3 | 09-02-09 15:07 |
|
|