Mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk melding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Je kan eens proberen om je multitask lijst leeg te maken? Weet niet of dat er iets mee te maken heeft....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Je kan eens proberen om je multitask lijst leeg te maken? Weet niet of dat er iets mee te maken heeft.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik kreeg vandaag na het toevoegen van het iphonedelivery bron -> na het installeren van IphoneDelivery tweak de melding:"mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk". Verbinding was daadwerkelijk ook weg, geen IP adres te zien via SBSettings.
Ik heb zojuist de tweak weer verwijdert, telefoon herstart en de melding is weg en verbinding ook weer terug.. Iemand enig idee waardoor ik die melding kreeg? |
|
|||
|
|||
het ligt waarschijnlijk aan een applicatie dat internet vereist daarom krijgen jullie die melding want hij wil het internet op maar internet staat uit
Mijn advies:zoek de applicatie die dat doet
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk MELDING | dennis3 | iPhone algemeen | 48 | 26-04-13 12:56 |
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk | boschbol | iPhone algemeen | 2 | 07-12-10 00:20 |
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk | Dlawa | KPN | 0 | 02-12-10 14:07 |
mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk T-MOBILE 3.1.2 | Jappieh | Odido (T-Mobile) | 1 | 16-11-09 12:00 |
Mobiel datanetwerk niet mogelijk | Smile Now Cry Later | iPhone algemeen | 7 | 09-10-09 23:12 |
|
|