iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk melding (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/45918-mobiel-datanetwerk-activeren-niet-mogelijk-melding.html)

friemelke74 14-10-09 23:35

Mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk melding
 
1 Bijlage(n)
ik krijg 100000000 keer per dag de opmerking in bijlage op men iphone,
enig idee hoe ik dat kan afzetten? want het irriteerd me mateloos!

merci!

kal_el 14-10-09 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door friemelke74 (Bericht 367450)
ik krijg 100000000 keer per dag de opmerking in bijlage op men iphone,
enig idee hoe ik dat kan afzetten? want het irriteerd me mateloos!

merci!

vriend van me heeft net hetzelfde probleem, hij zat bij proximus, ik heb dan maar eens izjn sim in mijn telefoon gestopt, mijn sim in de zijne.
Het bleek dus om de telefoon te gaan, want mijn sim in zijn iPhone werkt ook niet, dan komen er ook de hele tijd van die meldingen.

Hij heeft hem dus maar vandaag binnengebracht.
dus min raad: stop er eens een andere sim in, en stop jou sim in een andere iPhone, dan weet je tenminste of het de sim is, of de iPhone.

herstel ook eens je telefoon zonder reserve kopie terug te zetten.

friemelke74 14-10-09 23:45

bedankt! ik zit ook bij proximus... toeval of niet... kzal het eens proberen!

Destiny 15-10-09 00:00

Topic titel veranderd.

friemelke74 15-10-09 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 367467)
Topic titel veranderd.

excuseer beste supermoderator, maar de nieuwe titel is eigenlijk niet echt van toepassing,
ik wil helemaal geen mobiel datanetwerk gebruiken! ik heb dat laten blokkeren via proximus, dus vind het ergens wel logisch dat ik die melding krijg, maar het werkt serieus op men zenuwen, en wil dus van die melding af!

mvg

Michel15 15-10-09 00:13

Ik krijg deze melding wel eens als ik 3G weer aanzet via SBSettings, alles doet het wel gelukkig

ButcherJF 15-10-09 07:29

Zet 3G, Push en Locatievoorzieningen eens uit. Kijk verder of ergens niet een app draait die gebruik wil maken van internet (Mail?). Kortom: zet alles uit wat maar enigszins gebruik zou kunnen maken van internet.

friemelke74 07-11-09 12:45

Ik had mijn iphone binnengedaan bij een Mobistar-center, 5 dagen later (gisteren dus) kreeg ik melding dat hij terug binnen was, ik hem gaan halen, volledig nieuw exemplaar,
ik neem hem terug in gebruik sinds gisterenmiddag, en heb ondertussen die K****melding weeral 6 keer op men scherm gehad,....... HELP

OliverI 12-02-10 18:37

Ik heb die melding ook telkens als ik mijn berichten open... Iemand die hier al een oorzaak/oplossing voor heeft gevonden...?

Jency 26-06-10 11:11

Ik krijg ook constant die melding .. ik weet niet hoe ik er moet vanaf geraken ..

https://forum.iculture.nl/f28/i...-probleem.html

Brent3GS 26-06-10 15:21

Als je iphone FW4 hebt, zet dan bij Instellingen => Algemeen => Netwerk => Mobiele Date het 'knopje' op 0, dan staat je mobiele data uit en gaat hij ook geen verbinding meer proberen te maken! ;)

Jency 26-06-10 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brent3GS (Bericht 476913)
Als je iphone FW4 hebt, zet dan bij Instellingen => Algemeen => Netwerk => Mobiele Date het 'knopje' op 0, dan staat je mobiele data uit en gaat hij ook geen verbinding meer proberen te maken! ;)

Ok, ik zal het eens proberen, bedankt!
Maar kan ik dan nog sms'en en bellen?

Brent3GS 26-06-10 15:46

Ja, dit schakelt enkel het mobiele data-verkeer uit, bellen en smsen blijft dus nog mogelijk.

Jency 26-06-10 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brent3GS (Bericht 476935)
Ja, dit schakelt enkel het mobiele data-verkeer uit, bellen en smsen blijft dus nog mogelijk.

Ok, bedankt!
Ik laat je iets weten of het gelukt is, wanneer ik strax buitenshuis ga.

Jency 26-06-10 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jency (Bericht 476937)
Ok, bedankt!
Ik laat je iets weten of het gelukt is, wanneer ik strax buitenshuis ga.

Ik heb het ingesteld, maar nu krijg ik, wanneer ik een sms ontvang of een sms aan het typen ben, 'mobiele datanetwerk is uitgeschakeld' .. hoe krijg ik de melding weg? Het is zeer irritant ..

cdhaens 01-10-10 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jency (Bericht 476985)
Ik heb het ingesteld, maar nu krijg ik, wanneer ik een sms ontvang of een sms aan het typen ben, 'mobiele datanetwerk is uitgeschakeld' .. hoe krijg ik de melding weg? Het is zeer irritant ..

zelfde hier! iemand een oplossing???

Citystars 03-10-10 14:19

Ik heb het zelfde probleem met men iphone 4G.
Oplossing mag meegedeeld worden als iemand die heeft !

Gerdje 04-10-10 10:23

Dit is op te lossen door Popup Blocker in Cydia (jailbreak dus wel vereist)

ment10 15-03-11 17:23

en wat als je geen jailbreak hebt?

ment10 16-03-11 22:21

Heeft iemand met een 3G hier ook last van? Want zie dat t alleen 3GS of ip4 's zijn. Of zie ik dat fout?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:22.