Mobiel datanetwerk niet mogelijk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heyla, Heb gisteren mijn gsm geupdate met de laatste firmware. Vandaag kan ik dus geen draadloze verbinding meer krijgen. Iemand hier een oplossing voor? grtz...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobiel datanetwerk niet mogelijk
Heyla,
Heb gisteren mijn gsm geupdate met de laatste firmware. Vandaag kan ik dus geen draadloze verbinding meer krijgen. Iemand hier een oplossing voor? grtz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iets meer info ?
heb je misschien vodafone zodat je opnieuw je apn in moet vullen ?
|
|||
|
|||
ik zit bij mobistar.
Ben er vandaag mee naar de winkel geweest en het rare is, eerst deed hij daar ook niks. Een kwartier later werkte hij wel, zonder aan de instellingen gezeten te hebben:s ksnap er niks van alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Want soms gebeurt het wel eens bij eender welke provider zelfs ze effe plat liggen met hun internet. Gisteren ook voorgehad;uren aan een stuk alles vlotjes en dan 10min lang geen internet meer en nadien terug oke. Soms is het al gebeurt het opeens meer dan een uur niet meer werkte. |
|
|||
|
|||
kbedoel via Wi-Fi.
Bij mij is het nu al dag 2 aan de gang:s Het mooiste van alles is dat in mijn status bar hij de sterkte van draadloosnetwerk aangeeft:s als ik op appstore of safari klik dan blijft hij gewoon laden:s heb hem al een uur laten laden maar hij geeft niks. grtz Laatst gewijzigd door Smile Now Cry Later; 09-10-09 om 17:50. |
|
||||
|
||||
je hebt de nieuwste geïnstalleerd, maar dat is als ik naar het tijdstip kijk 3.1 ?
Er is alweer 3.1.2, probeer die eens |
|
|||
|
|||
ja die heb ik vandaag ook geinstalleerd en hij pakt nog niet:s de3.1.2
|
|
||||
|
||||
Citaat:
dat betekent alleen dat je een goede verbinding hebt met de router als ik mijn modem uitzet heb ik ook een goede verbinding met de router, maar heb ik geen internet. ik denk dat het daaraan ligt en niet aan de iPhone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobiel datanetwerk niet zichtbaar verdwenen ? | AJLA | iPhone algemeen | 12 | 01-03-12 21:52 |
Mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk melding | friemelke74 | iPhone algemeen | 22 | 07-04-11 16:31 |
verbinding maken met mobiel datanetwerk niet mogelijk. | davidvdk | Orange | 43 | 12-01-11 13:08 |
Mobiel datanetwerk niet zichtbaar | labo46 | iPhone algemeen | 13 | 01-04-10 13:49 |
mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk T-MOBILE 3.1.2 | Jappieh | Odido (T-Mobile) | 1 | 16-11-09 12:00 |
|
|