Prepaid Internet kaart voor Frankrijk ipad discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Wij gaan 2 weken op campingvakantie naar Frankrijk (ardeche). Nu wil ik mijn ipad2 (met 3G) meenemen om zo af en toe wat dingen op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Prepaid Internet kaart voor Frankrijk ipad
Wij gaan 2 weken op campingvakantie naar Frankrijk (ardeche). Nu wil ik mijn ipad2 (met 3G) meenemen om zo af en toe wat dingen op te kunnen zoeken voor de vakantie en mail te lezen.
Heeft iemand een tip voor een prepaid mobiel internet kaart zodat ik op de camping online kan in Frankrijk. Is zoiets te regelen in Nederland of wellicht in Frankrijk in een grote supermarkt? Waar moet ik rekening meehouden qua kosten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ipad in frankrijk!
hallo,
als uw ipad2 simlockvrij is zou ik een prepaid 1GB internetkaart kopen uit frankrijk. ( uit frankrijk omdat er dan geen buitenland internet kosten zullen komen ) in NL kosten deze kaarten 25,- maar die zijn alleen te gebruiken in NL |
|
|||
|
|||
Bij de koop van de ipad2(dixons) zat gratis een mini-sim twv 15,- van KPN Mobiel internet voor prepaid internet in NL. De ipad2 was een kado maar ik heb niets gelezen over een simlock. Die zal er dan toch ook wel niet opzitten neem ik aan...
Nu rijst alleen de vraag in wat voor franse winkel ik een prepaid mini-sim kaart van 1gb kan kopen. Hangen die dingen in de supermarkt? We gaan voor het eerst naar Frankrijk vandaar. |
|
|||
|
|||
ja daar ben ik naar op zoek voor ipad 1 met 3g
|
|
||||
|
||||
Misschien kunnen jullie hier vinden wat je zoekt: France - Pay as you go sim with data Wiki
|
|
|||
|
|||
Travel & Surf van T-mobile zou ook kunnen werken...mijn vriendin heeft namelijk een Abbo van T-Mobile. Echter schijnt er nog geen app te zijn en hebben wij ook nog geen micro-sim.
|
|
|||
|
|||
Je kan bij Orange een mobicarte kopen. Kost 9 euro met 5 euro credit. je laad er 5 euro bij en je activeert de optie 'Internet max' (kost 9 euro). Hiervoor heb je 500 mb internet verkeer. Ik ga dit in augustus testen op de camping. Ik hou jullie op de hoogte hoe mijn bevindingen zijn.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
beste iedereen,
weet iemand hoe ik de mobicarte moet herladen? ik kocht vanmiddag een kit met micro sim en 10 euro om te herladen, op het papier dat ik meekreeg staat dat ik moet bellen naar een 0800 nr om te herladen, maar dat zie ik me met mijn ipad nog niet doen...ik heb de microsim al eens in mijn iphone gestoken en proberen bellen, maar ook dit schijnt niet te lukken! iemand tips?
|
|||
|
|||
je kan een profiel aanmaken op orange.fr , dit doe je via je nummer en je krijgt een code via sms. (de simkaart even in de iphone steken hiervoor) daarna kan je via de site herladen. Wat ze ook kunnen bedoelen is dat je vanaf een vast toestel naar het 0800 nummer moet bellen en zo herladen.
|
|
|||
|
|||
Ik zit momenteel in frankrijk op de camping met een mobicarte van Orange. Ik heb de kaart 9 euro betaald, daar staat standaard 5 euro op. Daarna een herlaadkaartje van 5 eurp bijgekocht. Ik heb de optie internet max aangezet (kost 9 euro), hierdoor kan ik een maand online met een limiet van 500 mb. (wel even de mobicarte in de gsm steken om de optie te activeren via #123#
op de camping heb ik 3g ontvangst met een gemiddelde snelheid van 150 kb/sec. Surfen gaat redelijk vlot. Bijna overal buiten waar iets of wat leven is heb je 3g ontvangst |
|
|||
|
|||
Kun je mobicarte in microsim krijgen? Of moet je knippen? Koste microsim ook 9 euro? Of duurder? Ik las ergens dat microsom 15 euro was.
|
|
|||
|
|||
geen idee of de microsim duurder is. Ik weet wel dat je hem kan verkrijgen. Ik heb mijn mobicarte bij Auchan gekocht
|
|
|||
|
|||
le french mobile?
Hebben mensen al ervaring met Prepaid sim card for France Dat ziet er aantrekkelijk uit. En alles vanuit Nederland via 't web te regelen.
|
|||
|
|||
stijnvw,
Ben erg geïnteresseerd in de Mobicarte optie. Weet je nog of dit werkt en hoe vaak moet je opwaarderen om het nr in stand te houden. Kan je ook uitleggen hoe je internet max activeert en kan je opwaarderen met een NL rekening of heb je het via een creditkaart gedaan. Bedankt alvast Martin |
|
|||
|
|||
Ja ik heb ervaring met de link die jij gaf, wubbe. Ik heb een simkaart met internet van lefrenchmobile. werkt goed! en het is inderdaad handig dat alles via internet te regelen is, zelfs het opwaarderen. Als je internet wilt moet ik er wel bijzeggen dat het aan te raden is om in te schrijven voor 1 van de data bundels, dan is het internet goedkoper.
Groetjes |
|
|||
|
|||
Ik heb wel een probleem met lefrenchmobile. Ik heb een eigen 3G modem gebruikt en daar de simkaart in gestopt in plaats van een Dongle . Ik kan nu alleen niet zien wat mijn tegoed is, want de link http://selfcare werkt niet
Binnenkort ga ik weer naar Frankrijk. Kijken hoe ik dat kan oplossen. |
|
|||
|
|||
Toch wel prijzig, die lefrench
40 euro voor 400MB Mobicarte van Orange is/was 15 € voor 500MB Dan ga ik liever even een dorpje in, naar de Orangeshop ( zit in bijna elk middelgroot en drukker dorp wel een winkeltje ) Daar kan je ook de opwaardeerkaarten krijgen ( 5, 10 15 euro voor als je meer MB's nodig hebt ) |
|
|||
|
|||
@Spartegek:
Gezocht op de site van Orange, maar niets kunnen vinden over 15 euro voor 500mb. Wel veel duurdere opwaarderingen, die tevens ook maar kort 'houdbaar'zijn. Misschien kan je aangeven waar je jou aanbieding gevonden hebt? |
|
|||
|
|||
link met de opties voor de mobicarte:
Orange ik was vorig jaar 15 euro kwijt met de optie van 9 euro (aankoop simkaart 5 euro + 10 opgeladen) orange heeft een super netwerk in frankrijk, ik had op de caming hspa |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet in Italië, Duitsland en Frankrijk via microsim op iPad. | MMAARRKK | Internet in buitenland (roaming) | 13 | 05-01-12 00:15 |
prepaid internet voor iphone | sezou | Internet in buitenland (roaming) | 10 | 17-08-10 15:22 |
Prepaid in frankrijk | frangipaneman | Internet in buitenland (roaming) | 13 | 23-07-10 20:30 |
iPhone 1e gen.: prepaid sim kaart | ligth011 | Unlock | 10 | 20-08-09 20:10 |
Prepaid kaart in iphone | Tactixz | iPhone algemeen | 4 | 04-03-09 15:23 |
|
|