Nederland/Spanje sim met Australiese iPhone discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kom weer eens naar Nederland vanuit Australie en ga ook 2 weken naar Spanje, in totaal zijn we een maand in Europa. Ik zoek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nederland/Spanje sim met Australiese iPhone
Ik kom weer eens naar Nederland vanuit Australie en ga ook 2 weken naar Spanje, in totaal zijn we een maand in Europa.
Ik zoek naar een sim die mij in Nederland bellen, txt en data geeft, en een in Spanje, oftewel een die beide landen aanbiedt voor een redelijke prijs. Graag suggesties! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 gekocht in spanje met ios5 provider orange, is hier al een unlock voor? :) | desteee | Unlock | 5 | 16-04-12 12:13 |
Iphone 4S IOS5.01 met KPN micro sim nog steeds geen service met/zonder pincode op sim | Schon368 | KPN | 22 | 20-03-12 09:12 |
iPhone 4: SIM Unlock iPhone 4 Spanje | WTFoX | Unlock | 12 | 04-09-11 15:07 |
spanje internetten met simyo | myplace | Internet in buitenland (roaming) | 7 | 20-02-09 18:51 |
Dual Sim, België/Nederland | Herre | Koopinformatie België | 1 | 29-04-08 08:33 |
|
|