//

spanje internetten met simyo

spanje internetten met simyo discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ik heb net gezien dat je met een simyo prepaid kaartje lekker op het strand kunt internetten .. en hoeft niet meer te kosten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-02-09, 18:31
myplace myplace is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 99
Standaard spanje internetten met simyo

Hoi ik heb net gezien dat je met een simyo prepaid kaartje lekker op het strand kunt internetten .. en hoeft niet meer te kosten dan de telegraaf die anders leest ...

Heeft iemand hier ervaring mee .. of het werkelijk zo is ..

Als het goed en een beetje betaalbaar is .. welke voip app of provider zou je dan het beste kunnen nemen om via het datanetwerk te bellen...

Dat zou lekker relaxed zijn ... on the beach....

alvast bedankt....

ik heb een 2g oud model iphone... dus the edge...
__________________
Iphone : 4S | Huidige versie : 5.1.1
Iphone : 3gs | Origineel : iPhone OTB 3.0 T-Mobile | Huidige versie : 5.0.1
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-02-09, 19:18
myplace myplace is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 99
Standaard

heeft iemand hier ervaring mee... laat het effe weet...

bedankt
  #3  
Oud 11-02-09, 17:58
Dolfijn's schermafbeelding
Dolfijn Dolfijn is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Ermelo
Berichten: 84
Standaard

Je kan maar beter een krantje kopen, internetten gaat met je gprs/edge verbinding gewoon heel, heel traag. Ten tweede kan het ook nog eens heel duur uitvallen, misschien haal je wel een paar mailtjes binnen tijdens het online lezen van je krantje en je bent 150 euro verder.(prijzen van het internetten in het buitenland zijn schadalig hoog) Ik denk dat je zeker wel aan 1 Mb zit als een een paar artikeltjes leest en heb ergens gelezen dat 1Mb voor ongeveer 15euro staat in de meeste EU landen.

Qua voip app ben ik niet echt bekend maar neem aan dat je internet daar echt te traag voor is, je hebt volgens mij minimaal Wi-Fi internet snelheid nodig.

Advies:

Gprs uit!!! vul wat anders in bij je Instellingen>Algemeen>Netwerk> Mobiel Datanetwerk zodat je mobiel internet niet meer werkt. Test dit vooraf thuis even!!!

Koop een krantje of vind een gratis Wi-Fi verbinding waar je lekker/snel kan internetten

Succes, en als je gaat, een fijne vakantie!

Prijzen internet buitenland

Mobiel Internetten . com - Home

p.s. Alleen het laden van de telegraaf pagina kostte me al 1,5Mb.

Laatst gewijzigd door King1987; 11-02-09 om 18:21. Reden: Edit knop gebruiken aub
  #4  
Oud 19-02-09, 20:22
myplace myplace is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 99
Standaard

Maar heb je al gekeken bij simyo.es daar staat het precies .. en ik heb daar een spaanse vriend en heeft het gezegt .. je kunt alles online lezen ...

valt echt mee....

http://www.simyo.es/internet/
  #5  
Oud 19-02-09, 20:43
Dolfijn's schermafbeelding
Dolfijn Dolfijn is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Ermelo
Berichten: 84
Standaard

Als je voor die prijzen wilt internetten moet je wel een spaans simonly kaartje hebben.
  #6  
Oud 19-02-09, 20:53
myplace myplace is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 99
Standaard

dat is hij toch ook ... je moet wel een spaans adres hebben om de sim aan te laten komen omdat hij via de post op gestuurd wordt...

Het is geen nederlands kaartje .. anders kun je beter de krant nemen die is dan stukken goedkoper...

Maar wat is de snelheid ongeveer van de edge...
  #7  
Oud 20-02-09, 02:11
Dolfijn's schermafbeelding
Dolfijn Dolfijn is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Ermelo
Berichten: 84
Standaard

Volgens mij heb je hierboven nergens vermeldt dat je het over een spaanse simonly kaart had. Internetsnelheid moet te vinden zijn op de site van je spaanse provider.
  #8  
Oud 20-02-09, 18:51
myplace myplace is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 99
Standaard

boven in de topic staat toch spanje .. maar je hebt gelijk ik had het er boven ook bij moeten zetten ...

oke.. ga weer even spitten bij de spaanse simyo

bedankt...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 met Simyo twetter99 Overige providers Nederland 8 07-10-10 11:18
PingChat!en in Spanje met T-Mobile abonnement Goudvis12 Internet in buitenland (roaming) 2 23-07-10 21:05
iemand ervaring met movistar in spanje ? Morenotan Internet in buitenland (roaming) 0 15-01-09 14:53
is 3G internetten op de iphone sneller met vodafone dan met t-mobile Amien Vodafone 3 16-12-08 22:26
België: Iemand ervaring met providers zoals simyo,alditalk,..? Kozzy Overige providers België 9 31-10-08 20:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:52.