internetbankieren iphone buitenland discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik hoop dat ik dit op het juiste forum plaats maar ik weet niet waar het anders zou moeten. Ik ga binnenkort voor een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
internetbankieren iphone buitenland
hallo, ik hoop dat ik dit op het juiste forum plaats maar ik weet niet waar het anders zou moeten. Ik ga binnenkort voor een jaar naar India. Ik vroeg me af of je daar ook zonder probleme je iphone kunt gebruiken, vooral internetbankieren is belangrijk. Ik vroeg me ook af of de kosten hiervoor veel hoger zullen zijn in India? En problemen ivm het bereik in het buitenland enz...
Alle tips en info is welkom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Internetten in het buitenland met een Nederlandse provider is niet bepaald goedkoop, daarom wordt ook in het algemeen afgeraden om dataroaming uit te zetten zodra je naar het buitenland gaat om hoge kosten te voorkomen.
Als je in een hotel met Wi-Fi zit kun je uiterraard wel gewoon internetten.
|
||||
|
||||
Citaat:
Volgens mij wou je zeggen dat het afgeraden wordt om data roaming aan te laten!
|
||||
|
||||
haha OOPS mijn fout! inderdaad uit zetten!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 4 in het buitenland | Angel89 | Jailbreak | 10 | 26-09-10 18:33 |
iPhone in buitenland | ChristianS | Internet in buitenland (roaming) | 4 | 30-08-09 19:54 |
iphone buitenland gebruiken | zeromancer | iPhone algemeen | 0 | 17-08-09 00:21 |
iPhone Buitenland | ThommieGun | Koopinformatie Rest van de wereld | 9 | 18-05-09 14:40 |
Hoe veilig is internetbankieren op je iPhone? | firestarter | iPhone Apps | 18 | 06-06-08 14:59 |
|
|