prepaid internet voor iphone discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, wie kan me helpen, ik zoek een prepaid NEDERLANDSE sim, met 3G, ik ben namelijk 14 dagen op vakantie in NL en kijk via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
prepaid internet voor iphone
Hallo, wie kan me helpen, ik zoek een prepaid NEDERLANDSE sim, met 3G, ik ben namelijk 14 dagen op vakantie in NL en kijk via mijn imac thuis naar live voetbal (dus streamen) Bij welke Nederlandse provider kan ik het best terecht? Ben Belg.
Of kan ik ook een prepaid ipad kaart in de iphone stoppen? mits eventueel plakwerk Laatst gewijzigd door sezou; 04-08-10 om 20:15. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
niemand????
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
behulpzaam forum hier......
|
|
|||
|
|||
Vodafone is snel, en je kan op een prepaid kaartje een bundel nemen voor 10 euro per maand.
Dan heb je in principe onbeperkt internet, maar met een fair user policy. Kijk maar eens op de site van Vodafone NL. Eerst een los kaartje kopen voor in de simlockvrije iPhone, opwaarderen (te koop bij supermarkt en tankstations), en dan Zorgeloos Internet aanzetten. Het bedrag wordt gelijk afgeboekt en de bundel loop na 1 maand vanzelf af. Hopelijk hebben jullie hier iets aan. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Als ik zoek op "prepaid internet" krijg ik een hoop zoekresultaten
Jij verwart een forum waarschijnlijk met een helpdesk, dus als jij je ook nog eens gaat beklagen dat het geen behulpzaam forum is heb je het niet helemaal begrepen |
|
||||
|
||||
Citaat:
Is dat je taak hier als "goeroe"? |
|
||||
|
||||
Veel plezier in Nederland
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je eerste vraag was NIET naar ervaring van forumleden over internet in NL maar welke prepaid mogelijkheden er zijn. Ik hoop dat het niet regent als je in NL op vakantie gaat. Als je op kpn.nl, vodafone.nl, t-mobile.nl, hi.nl of telfort.nl kijkt vindt je alle info over prepaid internet tarieven e.d. Zoekcode "prepaid internet"
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone simlockvrij, prepaid? 3g internet? | jasper94 | iPhone algemeen | 8 | 13-02-11 09:06 |
iphone prepaid internet | remko555 | Odido (T-Mobile) | 6 | 21-07-10 01:16 |
iphone prepaid internet | remko555 | Archief | 1 | 13-07-10 21:20 |
Internet abbo met prepaid Iphone. | wesp-nl | Odido (T-Mobile) | 7 | 19-04-10 18:06 |
Iphone prepaid met 3G internet?? | iemandmeteeniphone | iPhone algemeen | 8 | 12-10-09 16:06 |
|
|