iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Proximus (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f112/proximus/)
-   -   Data probleem na update naar IOS 7.0.4 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f112/proximus/148219-data-probleem-na-update-naar-ios-7-0-4-a.html)

joerisan 19-11-13 15:07

Data probleem na update naar IOS 7.0.4
 
Dag iphoners,

Sinds vorig weekend heb ik de update doorgevoerd naar IOS 7.0.4. Daarna had ik het probleem dat mijn batterij leegloopt tegen abnormale snelheid, van 100% naar 0% op 2 uur... Iets later had ik door dat mijn data connectie niet meer werkt. Ik zie wel mijn provider en 3G teken maar ik kan niks doen van dataverkeer. Volgens mij is dit probleem gerelateerd aan het batterij probleem, hij probeert heel de tijd connectie te maken maar doet niks...
Whatsapp bijvoorbeeld blijft heel de tijd op verbinden, pagina openen in Safari lukt niet, ook niet met Edge. Mijn APN connectie is ok: internet.proximus.be zoals voordien.

Heeft iemand van jullie hetzelfde probleem of kunnen jullie mij helpen?

Thanks!

Techfreak 19-11-13 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joerisan (Bericht 935415)
Dag iphoners,

Sinds vorig weekend heb ik de update doorgevoerd naar IOS 7.0.4. Daarna had ik het probleem dat mijn batterij leegloopt tegen abnormale snelheid, van 100% naar 0% op 2 uur... Iets later had ik door dat mijn data connectie niet meer werkt. Ik zie wel mijn provider en 3G teken maar ik kan niks doen van dataverkeer. Volgens mij is dit probleem gerelateerd aan het batterij probleem, hij probeert heel de tijd connectie te maken maar doet niks...
Whatsapp bijvoorbeeld blijft heel de tijd op verbinden, pagina openen in Safari lukt niet, ook niet met Edge. Mijn APN connectie is ok: internet.proximus.be zoals voordien.

Heeft iemand van jullie hetzelfde probleem of kunnen jullie mij helpen?

Thanks!

Ik heb dit ook wel eens gehad na de update naar iOS 7.0.3. Bij mij hielp het om de APN gegevens te wissen en opnieuw in te geven en dan de iPhone te herstarten.

joerisan 19-11-13 15:55

Hi Techfreak,

Ik heb dit al enkele malen gedaan... Ik heb zelfs een complete reset gedaan van het toestel, maar nog steeds hetzelfde probleem... Dus het enige dat ik kan doen is afwachten en misschien betert het!? Of zijn er andere mogelijheden?

Techfreak 20-11-13 00:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joerisan (Bericht 935442)
Hi Techfreak,

Ik heb dit al enkele malen gedaan... Ik heb zelfs een complete reset gedaan van het toestel, maar nog steeds hetzelfde probleem... Dus het enige dat ik kan doen is afwachten en misschien betert het!? Of zijn er andere mogelijheden?

Contact opnemen met Proximus?

hartman02 29-11-13 09:41

ik heb daar ook last van dat mijn iPhone binnen 2 uur leeg is na de update 7.0.4

Techfreak 29-11-13 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hartman02 (Bericht 937393)
ik heb daar ook last van dat mijn iPhone binnen 2 uur leeg is na de update 7.0.4

Werkt jou 3G nog? Want daar gaat dit topic eigenlijk over.

Voor batterijprobleem topics kan je het best gaan kijken in het algemene forum. ;)

apotheosis 12-12-13 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hartman02 (Bericht 937393)
ik heb daar ook last van dat mijn iPhone binnen 2 uur leeg is na de update 7.0.4

Mijne maat en ik hebben hetzelfde voor maar blijkbaar raar maar waar zijn wij de enige die dat voorhebben en de reden is die appstore die altijd vast loopt, ik kan/mag niks doen, er niet in gaan of iets probere downloaden of de appstore loopt na x tal tijd vast, soms gaat het heel effe maar nadien ist prijs en met resultaat de phone heel warm word en de batterijduur opeens drastisch naar beneden gaat.

Guest-20180925190238 13-12-13 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 939656)
Mijne maat en ik hebben hetzelfde voor maar blijkbaar raar maar waar zijn wij de enige die dat voorhebben en de reden is die appstore die altijd vast loopt

Ja, dat weten wij ondertussen. Dat heb je al zeventwintig (27) keer geschreven in alle mogelijke en onmogelijke topics. Als er echter om meer info gevraagd wordt antwoordt je niet.

wollie1979 13-12-13 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 939688)
Ja, dat weten wij ondertussen. Dat heb je al zeventwintig (27) keer geschreven in alle mogelijke en onmogelijke topics. Als er echter om meer info gevraagd wordt antwoordt je niet.

heb je ze serieus alle 27 geteld? :eek:

Guest-20180925190238 13-12-13 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wollie1979 (Bericht 939723)
heb je ze serieus alle 27 geteld? :eek:

Nee, ik ben bij nr. 27 gestopt met tellen. :rolleyes:

apotheosis 14-12-13 00:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 939688)
Ja, dat weten wij ondertussen. Dat heb je al zeventwintig (27) keer geschreven in alle mogelijke en onmogelijke topics. Als er echter om meer info gevraagd wordt antwoordt je niet.

Omdat ik alles al eens gepost heb. Ik heb al alle mogelijk manieren getest om dat in orde te brengen.
Ik heb de boel nog eens net volledig gewist, geen reservekopie geplaatst, afwachten nu.
Ik had wel een trucje gevonden om er toch voor te zorgen de batterijduur nog oke was (bij mijne maat lukt het trucje niet).
Maar ik wil ook de appstore gebruiken dus hoop nu echt het eens goed ga blijven.

En na een heel korte tijd was het terug prijs, int begin kon ik 40 apps downloaden zonder probleem, nadien alweer vast gelopen, phone die warm word, procenten die er af vliegen, bent beu.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:13.