//

Data probleem na update naar IOS 7.0.4

Data probleem na update naar IOS 7.0.4 discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag iphoners, Sinds vorig weekend heb ik de update doorgevoerd naar IOS 7.0.4. Daarna had ik het probleem dat mijn batterij leegloopt tegen abnormale snelheid, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Proximus
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-11-13, 16:07
joerisan joerisan is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 2
Standaard Data probleem na update naar IOS 7.0.4

Dag iphoners,

Sinds vorig weekend heb ik de update doorgevoerd naar IOS 7.0.4. Daarna had ik het probleem dat mijn batterij leegloopt tegen abnormale snelheid, van 100% naar 0% op 2 uur... Iets later had ik door dat mijn data connectie niet meer werkt. Ik zie wel mijn provider en 3G teken maar ik kan niks doen van dataverkeer. Volgens mij is dit probleem gerelateerd aan het batterij probleem, hij probeert heel de tijd connectie te maken maar doet niks...
Whatsapp bijvoorbeeld blijft heel de tijd op verbinden, pagina openen in Safari lukt niet, ook niet met Edge. Mijn APN connectie is ok: internet.proximus.be zoals voordien.

Heeft iemand van jullie hetzelfde probleem of kunnen jullie mij helpen?

Thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-11-13, 16:52
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joerisan Bekijk bericht
Dag iphoners,

Sinds vorig weekend heb ik de update doorgevoerd naar IOS 7.0.4. Daarna had ik het probleem dat mijn batterij leegloopt tegen abnormale snelheid, van 100% naar 0% op 2 uur... Iets later had ik door dat mijn data connectie niet meer werkt. Ik zie wel mijn provider en 3G teken maar ik kan niks doen van dataverkeer. Volgens mij is dit probleem gerelateerd aan het batterij probleem, hij probeert heel de tijd connectie te maken maar doet niks...
Whatsapp bijvoorbeeld blijft heel de tijd op verbinden, pagina openen in Safari lukt niet, ook niet met Edge. Mijn APN connectie is ok: internet.proximus.be zoals voordien.

Heeft iemand van jullie hetzelfde probleem of kunnen jullie mij helpen?

Thanks!
Ik heb dit ook wel eens gehad na de update naar iOS 7.0.3. Bij mij hielp het om de APN gegevens te wissen en opnieuw in te geven en dan de iPhone te herstarten.
  #3  
Oud 19-11-13, 16:55
joerisan joerisan is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 2
Standaard

Hi Techfreak,

Ik heb dit al enkele malen gedaan... Ik heb zelfs een complete reset gedaan van het toestel, maar nog steeds hetzelfde probleem... Dus het enige dat ik kan doen is afwachten en misschien betert het!? Of zijn er andere mogelijheden?
  #4  
Oud 20-11-13, 01:13
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joerisan Bekijk bericht
Hi Techfreak,

Ik heb dit al enkele malen gedaan... Ik heb zelfs een complete reset gedaan van het toestel, maar nog steeds hetzelfde probleem... Dus het enige dat ik kan doen is afwachten en misschien betert het!? Of zijn er andere mogelijheden?
Contact opnemen met Proximus?
  #5  
Oud 29-11-13, 10:41
hartman02 hartman02 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 1
Standaard

ik heb daar ook last van dat mijn iPhone binnen 2 uur leeg is na de update 7.0.4
  #6  
Oud 29-11-13, 12:20
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hartman02 Bekijk bericht
ik heb daar ook last van dat mijn iPhone binnen 2 uur leeg is na de update 7.0.4
Werkt jou 3G nog? Want daar gaat dit topic eigenlijk over.

Voor batterijprobleem topics kan je het best gaan kijken in het algemene forum.
  #7  
Oud 12-12-13, 22:06
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hartman02 Bekijk bericht
ik heb daar ook last van dat mijn iPhone binnen 2 uur leeg is na de update 7.0.4
Mijne maat en ik hebben hetzelfde voor maar blijkbaar raar maar waar zijn wij de enige die dat voorhebben en de reden is die appstore die altijd vast loopt, ik kan/mag niks doen, er niet in gaan of iets probere downloaden of de appstore loopt na x tal tijd vast, soms gaat het heel effe maar nadien ist prijs en met resultaat de phone heel warm word en de batterijduur opeens drastisch naar beneden gaat.
  #8  
Oud 13-12-13, 09:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Mijne maat en ik hebben hetzelfde voor maar blijkbaar raar maar waar zijn wij de enige die dat voorhebben en de reden is die appstore die altijd vast loopt
Ja, dat weten wij ondertussen. Dat heb je al zeventwintig (27) keer geschreven in alle mogelijke en onmogelijke topics. Als er echter om meer info gevraagd wordt antwoordt je niet.
  #9  
Oud 13-12-13, 13:36
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ja, dat weten wij ondertussen. Dat heb je al zeventwintig (27) keer geschreven in alle mogelijke en onmogelijke topics. Als er echter om meer info gevraagd wordt antwoordt je niet.
heb je ze serieus alle 27 geteld?
  #10  
Oud 13-12-13, 13:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wollie1979 Bekijk bericht
heb je ze serieus alle 27 geteld?
Nee, ik ben bij nr. 27 gestopt met tellen.
  #11  
Oud 14-12-13, 01:33
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ja, dat weten wij ondertussen. Dat heb je al zeventwintig (27) keer geschreven in alle mogelijke en onmogelijke topics. Als er echter om meer info gevraagd wordt antwoordt je niet.
Omdat ik alles al eens gepost heb. Ik heb al alle mogelijk manieren getest om dat in orde te brengen.
Ik heb de boel nog eens net volledig gewist, geen reservekopie geplaatst, afwachten nu.
Ik had wel een trucje gevonden om er toch voor te zorgen de batterijduur nog oke was (bij mijne maat lukt het trucje niet).
Maar ik wil ook de appstore gebruiken dus hoop nu echt het eens goed ga blijven.

En na een heel korte tijd was het terug prijs, int begin kon ik 40 apps downloaden zonder probleem, nadien alweer vast gelopen, phone die warm word, procenten die er af vliegen, bent beu.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 14-12-13 om 15:05.
Reageren

Labels
7.0.4., iphone 4s;update



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Update probleem iPhone 5 van IOS 6.1 jailbreak naar 7.0 onny0808 Jailbreak 3 19-09-13 22:26
Wi-Fi probleem IPhone 4S na update naar IOS 6.0.1 harre99 iPhone algemeen 4 09-03-13 23:25
Mobiele data problematisch sinds update naar Ios6 en Ios 6.0.1 4S1981 iPhone algemeen 6 05-11-12 13:36
Sinds update naar IOS 5 geen Wi-Fi (probleem alleen thuis, Tele2) jss Wi-Fi 16 05-03-12 12:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:41.