Data probleem na update naar IOS 7.0.4 discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag iphoners, Sinds vorig weekend heb ik de update doorgevoerd naar IOS 7.0.4. Daarna had ik het probleem dat mijn batterij leegloopt tegen abnormale snelheid, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Data probleem na update naar IOS 7.0.4
Dag iphoners,
Sinds vorig weekend heb ik de update doorgevoerd naar IOS 7.0.4. Daarna had ik het probleem dat mijn batterij leegloopt tegen abnormale snelheid, van 100% naar 0% op 2 uur... Iets later had ik door dat mijn data connectie niet meer werkt. Ik zie wel mijn provider en 3G teken maar ik kan niks doen van dataverkeer. Volgens mij is dit probleem gerelateerd aan het batterij probleem, hij probeert heel de tijd connectie te maken maar doet niks... Whatsapp bijvoorbeeld blijft heel de tijd op verbinden, pagina openen in Safari lukt niet, ook niet met Edge. Mijn APN connectie is ok: internet.proximus.be zoals voordien. Heeft iemand van jullie hetzelfde probleem of kunnen jullie mij helpen? Thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hi Techfreak,
Ik heb dit al enkele malen gedaan... Ik heb zelfs een complete reset gedaan van het toestel, maar nog steeds hetzelfde probleem... Dus het enige dat ik kan doen is afwachten en misschien betert het!? Of zijn er andere mogelijheden? |
|
|||
|
|||
Contact opnemen met Proximus?
|
|
|||
|
|||
ik heb daar ook last van dat mijn iPhone binnen 2 uur leeg is na de update 7.0.4
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijne maat en ik hebben hetzelfde voor maar blijkbaar raar maar waar zijn wij de enige die dat voorhebben en de reden is die appstore die altijd vast loopt, ik kan/mag niks doen, er niet in gaan of iets probere downloaden of de appstore loopt na x tal tijd vast, soms gaat het heel effe maar nadien ist prijs en met resultaat de phone heel warm word en de batterijduur opeens drastisch naar beneden gaat.
|
|
|||
|
|||
Ja, dat weten wij ondertussen. Dat heb je al zeventwintig (27) keer geschreven in alle mogelijke en onmogelijke topics. Als er echter om meer info gevraagd wordt antwoordt je niet.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb de boel nog eens net volledig gewist, geen reservekopie geplaatst, afwachten nu. Ik had wel een trucje gevonden om er toch voor te zorgen de batterijduur nog oke was (bij mijne maat lukt het trucje niet). Maar ik wil ook de appstore gebruiken dus hoop nu echt het eens goed ga blijven. En na een heel korte tijd was het terug prijs, int begin kon ik 40 apps downloaden zonder probleem, nadien alweer vast gelopen, phone die warm word, procenten die er af vliegen, bent beu. Laatst gewijzigd door apotheosis; 14-12-13 om 15:05. |
Labels |
7.0.4., iphone 4s;update |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Update probleem iPhone 5 van IOS 6.1 jailbreak naar 7.0 | onny0808 | Jailbreak | 3 | 19-09-13 22:26 |
Wi-Fi probleem IPhone 4S na update naar IOS 6.0.1 | harre99 | iPhone algemeen | 4 | 09-03-13 23:25 |
Mobiele data problematisch sinds update naar Ios6 en Ios 6.0.1 | 4S1981 | iPhone algemeen | 6 | 05-11-12 13:36 |
Sinds update naar IOS 5 geen Wi-Fi (probleem alleen thuis, Tele2) | jss | Wi-Fi | 16 | 05-03-12 12:18 |
|
|