Personal Hotspot discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update kan ik de gegevens voor thetering niet meer invullen. (internet.proximus.be) Als ik het instel scherm verlaat zijn de instellingen ook weg. Nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Personal Hotspot
Na de update kan ik de gegevens voor thetering niet meer invullen. (internet.proximus.be)
Als ik het instel scherm verlaat zijn de instellingen ook weg. Nog iemand last van? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Jip. Ik heb exact hetzelfde.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen proximus, maar bij MV is het net hetzelfde!
|
|
|||
|
|||
Is het op te lossen met een jailbreak ?
|
|
||||
|
||||
7.1 is niet te jailbreaken.
|
|
|||
|
|||
Maar zijn er dan mensen die geen last hebben met personal hotspot na de update naar 7.1?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk dan ook dat dit kan opgelost worden met een carrier update van de providers |
|
|||
|
|||
Als ze er dan ook 4G bijdoen (carrier update) zijn we tevreden, maar wanneer gaat dat zijn?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt timosha, ik zal het eens navragen bij proximus.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb net met proximus gebeld. Eind maart komt er idd een carrier update van proximus voor de personal hotspot problemen.
Op de vraag of er ineens 4g mee ge-update zou worden begon de medewerker te lachen en zei uiteindelijk, normaal gezien rolt Mobistar eind maart hun 4g netwerk volledig uit en kunnen wij het dan ook vrijgeven voor de iphone gebruikers. Dus ik vermoed dat er eind maart idd ook 4g bij zal zitten in de carrier update. Anders wachten ze er toch niet mee tot eind maart als het enkel voor de personal hotspot bug is ;-) |
|
|||
|
|||
Onderstaand het antwoord dat ik via FB heb gekregen.
Proximus Beste, hierop moet ik u voorlopig het antwoord schuldig blijven. 4G staat nog niet actief voor de Iphone gebruikers. Dit is een beslissing van Apple. Mvg, Eva. Vind ik leuk · Gisteren om 11:44 |
|
|||
|
|||
Met de laatste update is dat probleem ook weeral van de baan
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Personal hotspot iPhone 5 | Motley | iPhone algemeen | 9 | 21-05-13 02:29 |
Personal hotspot | PJ_9911 | Orange | 42 | 17-05-12 11:40 |
Personal hotspot | Hans Nuenen | KPN | 0 | 11-03-12 08:40 |
personal hotspot in buitenland? | goofy17 | Odido (T-Mobile) | 1 | 14-12-11 20:41 |
Personal hotspot | aaldriks | iPhone algemeen | 4 | 24-10-11 16:52 |
|
|