iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Proximus (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f112/proximus/)
-   -   Proximus doen of niet? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f112/proximus/88543-proximus-doen-niet.html)

ivanhoeke 24-04-14 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 957767)
Ben in 1996 overgestapt van Proximus naar Mobistar. Heb ook absoluut geen spijt. :-)

Ik ben sinds vandaag terug bij Proximus ook geen spijt van!

Mobistar met hun s****t 4G netwerk. Dan is Proximus een verademing!

Guest-20180925190238 24-04-14 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke (Bericht 957801)
Dan is Proximus een verademing!

Allez, en avant la musique. Dan zijn we op dit forum en op userbase eindelijk van jouw gezever en beledigingen verlost. :rolleyes:

ivanhoeke 24-04-14 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 957807)
Allez, en avant la musique. Dan zijn we op dit forum en op userbase eindelijk van jouw gezever en beledigingen verlost. :rolleyes:


Wie is hier de zeveraar he? GIJ!!!

Allee Bosmanke ban me maar, ik kom zowiezo terug ;).

ergoboy 25-04-14 06:51

Ik ben al gans men leven bij mobistar.. Geen spijt van.. Juist men abo laten aanpassen voor op 4g te kunnen naar DL 15 +
Proxi vind ik met alle respect een ouwe bomma s provider :D:d

ivanhoeke 25-04-14 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ergoboy (Bericht 957848)
Ik ben al gans men leven bij mobistar.. Geen spijt van.. Juist men abo laten aanpassen voor op 4g te kunnen naar DL 15 +
Proxi vind ik met alle respect een ouwe bomma s provider :D:d

Veel succes met je 4G bij Mobistar! Ze vertellen er alleen maar leugens en bedriegen de klanten. Maar ja, ik ben toch een zeveraar he!

Achterlijke dat deze uitspraak doet en ook de andere die dat denken!

Wally© 25-04-14 14:05

Bon...Ik stel voor dat we deze discussie laten voor wat ie is...

Iedereen neemt de provider die hij/zij het beste vind...

Zelf ben ik nog nooit door mijn provider bedrogen...wel al dikwijls lastig gevallen

door anderen om te switchen...Maar da's nu eenmaal het economisch bestel waarin we

leven...It's a dog eat dog world...

dannyro 25-04-14 19:15

Vanaf vandaag 4G bij Proximus. Hoi hoi!!

ivanhoeke 25-04-14 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dannyro (Bericht 957917)
Vanaf vandaag 4G bij Proximus. Hoi hoi!!

Gebruik je de ios versie 7.1.1? Want ik zit nog op de 7.0.6.
Bij Proximus wisten ze alleziens van niks :'(.

Freeltd 26-04-14 07:53

Ik zit op 7.1.1 en daarnet ook de carrier gekregen.

Kris1986 27-04-14 07:30

4G switch! Op 7.1

antoon100 27-04-14 12:00

Proximus is good maar heb van Mobistar ook geen klachten hoor

Minder tevreden ben ik over Base.

ivanhoeke 22-05-14 21:23

Tegen volgende week weg bij die gangsters!

Techfreak 23-05-14 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke (Bericht 960643)
Tegen volgende week weg bij die gangsters!

Dankje voor die nuttige informatie. :D

bigboum123 14-04-15 11:05

Proximus
 
Hallo Iedereen,

Ik zou graag een abonnement nemen bij Proximus pour telefoon of gsm, internet et tv met een décoder. Ik heb het pack maxi met multi boeket gratis ?? gezien op internet.

Is dit een voordelig pack voor een verbruik van internet met 1 pc, 2 tabletten en 2 smartphones ?

Voor de televisie zou ik graag digitaal kijken en ook speciale sport zenders hebben voor mijn man, natuur zenders en ook enkele zenders voor jonge mensens.

bedankt voor uw hulp.

Jcop 14-04-15 13:34

Hallo,

Als ik je even kan helpen wil ik graag het volgende zeggen.

Persoonlijk vind ik Proximus enkel geschikt voor gsm en mobiel internet. Voor € 10,00 per maand abo heb je al 1g aan internet en gratis sms'n dacht ik.
Bereik en kwaliteit van mobiel internet en gsm is echt niet te evenaren door de andere Providers.

Voor het overige heb ik niets dan slecht te vertellen over proximus (Belgacom): service over tv, telefoon en internet thuis trekt echt op niets.
Wij hadden vroeger niets dan problemen met Belgacom.

Nu al reeds 5 jaar klant bij Telenet en tot op heden nog maar 1 keer een panne gehad omdat ze aan het werken waren aan het systeem in de straat. Panne heeft overigens 1 uur geduurd en was rond 12.30 's middags.

Voor de rest kan ik je niet verder helpen.

belgiumiphone 14-04-15 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jcop (Bericht 996159)
Persoonlijk vind ik Proximus enkel geschikt voor gsm en mobiel internet. Voor € 10,00 per maand abo heb je al 1g aan internet en gratis sms'n dacht ik.
Bereik en kwaliteit van mobiel internet en gsm is echt niet te evenaren door de andere Providers.

Ik ben het hier totaal niet mee eens. Na ongeveer 15 jaar bij Base ben ik 2 maand geleden overgestapt naar Proximus (gsm abo van het werk). Met Base had ik in Gent en Brussel bijna altijd 5 streepjes ontvangst. Bij mij thuis in Gent had ik ook 5 streepjes ontvangst. Met Proximus heb ik zelden 5 streepjes ontvangst: buitenshuis in Gent en Brussel meestal 3 tot 4 streepjes. Bij mij thuis 1 tot 2 streepjes - in Gent centrum !!

Mijn ogen zijn nu echt open gegaan: dat Proximus het beste mobiele netwerk van België heeft, is een fabeltje. Base is veel beter. Moest het geen abo van het werk zijn, ik zou onmiddellijk terugkeren naar Base!

Jcop 14-04-15 14:53

Mja, ik spreek dan ook uit eigen ervaring.
Als ik kijk naar mijn omgeving dan beginnen de meeste toch allemaal over te stappen van netwerken zoals Mobile Vikings, Base en Mobistar wegens niet voldoende 3g en 4g dekking en de prijzen die ze ervoor moeten betalen.

Nogmaals, enkel mijn eigen ervaring.

Wally© 14-04-15 15:52

1...2...of 3 bollekens...Wat maakt het uit...Dekking is er bijna overal...3G of 4G dekking is veel belangrijker en de 4G van Mobistar vliegt hier op den boerenbuiten...ook binnen...

Scooter 14-04-15 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone (Bericht 996162)
Ik ben het hier totaal niet mee eens. Na ongeveer 15 jaar bij Base ben ik 2 maand geleden overgestapt naar Proximus (gsm abo van het werk). Met Base had ik in Gent en Brussel bijna altijd 5 streepjes ontvangst. Bij mij thuis in Gent had ik ook 5 streepjes ontvangst. Met Proximus heb ik zelden 5 streepjes ontvangst: buitenshuis in Gent en Brussel meestal 3 tot 4 streepjes. Bij mij thuis 1 tot 2 streepjes - in Gent centrum !!

Mijn ogen zijn nu echt open gegaan: dat Proximus het beste mobiele netwerk van België heeft, is een fabeltje. Base is veel beter. Moest het geen abo van het werk zijn, ik zou onmiddellijk terugkeren naar Base!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jcop (Bericht 996164)
Mja, ik spreek dan ook uit eigen ervaring.
Als ik kijk naar mijn omgeving dan beginnen de meeste toch allemaal over te stappen van netwerken zoals Mobile Vikings, Base en Mobistar wegens niet voldoende 3g en 4g dekking en de prijzen die ze ervoor moeten betalen.

Nogmaals, enkel mijn eigen ervaring.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wally© (Bericht 996168)
1...2...of 3 bollekens...Wat maakt het uit...Dekking is er bijna overal...3G of 4G dekking is veel belangrijker en de 4G van Mobistar vliegt hier op den boerenbuiten...ook binnen...

Iedereen zal wel zijn eigen voorkeur hebben maar hier is Proximus nog altijd het best ;) Ja en ook ik woon op de boerenbuiten

belgiumiphone 14-04-15 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wally© (Bericht 996168)
1...2...of 3 bollekens...Wat maakt het uit...

Is het niet zo dat de batterij zwaarder belast wordt als je minder goede dekking hebt?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:50.