Citaat:
Blijkbaar rommelt het toch bij Proximus? |
idd. mobile vikings is het toch persoonlijker en ben je geen nr
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 januari 2012 om 18:42 ---------- Citaat:
|
Citaat:
Hun grootste minpunt is idd de klantendienst maarja, ik heb die zelden tot nooit nodig want éénmaal alles werkt dan heb je de klantendienst niet nodig :). Sinds proximus met generation connect is afgekomen kan je nog moielijk gaan beweren proximus duurder is, ja, ge betaald nog 5 euro meer per maand maar hebt er ook wat meer voor. MV is vooral goed voor mensen als schoolmensen of mensen die er nie zo warm inzitten, om de kosten te drukken is mv ideaal voor, voor mensen als mij die betalen met plezier die 5 euro per maand extra om te kunnen genieten van het beste netwerk, hoogste 3G snelheden enz.... MV heeft de beste klantendienst,correct, vind ik ook maar ze hebben ong 73000 klanten, proximus heeft er 4.7miljoen, ik denk ze bij mv ook wel in hun gat zouden gaan krabben mochten ze zoveel klanten hebben :-). Ik merk nu al ze het moeilijker beginnen krijgen om de mensen te helpen, dat is normaal, er komen meer mensen bij, base heeft al nie meteen het beste netwerk dus mensen hebben er veel problemen met smsen die niet toekomen of altijd veel te laat toekomen of niet gebeld kunnen worden, daar worde de klantendienst enorm mee belast, bij proximus worden ze meer belast door hun bv foute facturen en weet ik nog allemaal. Degene die nu achterop hinkt is mobistar, sinds mv en proximus mee zo'n leuke tarieven voor veel leuks zijn afgekomen heeft mobistar nog steeds geen tegen zet gedaan. Bij mobistar kan je op een iPhone geen tethering gebruiken, das één van de redenen waarom ik weg ben gegaan bij mobistar. |
Citaat:
MV is niet persé voor mensen die er krapper bij zitten. Ik ben jarenlang klant geweest bij Proximus maar ik ben dusdanig daar in het zak gezet geweest dat het tijd was voor iets anders. Het gros van de mensen die MV zijn zijn dit geworden toen dit de enige redelijke providers was qua limieten op het internetverkeer. MV heeft niet het beste netwerk inderdaad maar het netwerk is, zoals je zelf zegt dat van Base, en dat is qua 3G even goed als dat van Mobistar. Proximus heeft ongeveer een dekking van 90% van België en dat is pakken beter! Maar in de grootsteden hebben ze het allemaal en aangezien ik meestal in een stad ben :) Maar alle providers zijn bezig met investeren in het 4G netwerk, al staat ook hier weer Proximus het verste in. En wat ik ook prachtig vind aan MV, tot pakweg maart 2011 deden de oprichters alles nog zelf. En dat was vlot, vriendelijk en van een hoge kwaliteit :) |
En ze liggen alweer plat bij mv.
Da netwerk van base is echt wel huilen mee de pet op. |
Citaat:
Ik heb nooit problemen bij MV |
Citaat:
Gister hebk het helaas terug voor gehad. |
Ligt dan aan Base ofzo waarschijnlijk.. maar moet zeggen heb ook in 2 jaar nog nooit connectie problemen gehad
|
Heeft iemand toevallig nog een invite voor Vikingspots over? :)
|
086 219 75 43
|
Mobile vikings is traaaaaag
Ik gebruik nu sinds 1 maand MV met mijn Ipad2 3g maar bereik sucks, snelheid sucks. Wel betere koop (12€ / maand voor 2 gb) maar dat merk je.
|
Ik begin me toch ook te frustreren door de slechte 3g dekking van base netwerk.Een voip gesprek doen met mobile vikings is hopeloos.Op naar generation connect
|
Citaat:
|
Nu ook voor iedereen een uur gratis bellen naar andere MV leden! Wat een topservice!
En kan handig zijn, ook voor de volgende 75.000 gebruikers is dit geldig. Ik heb spontaan weer wat vrienden Viking gemaakt en zo gratis belkrediet gescoord |
Citaat:
Niet onbelangerijk als er meerdere mensen zijn in je kring die ook MV zijn. Neemt niet weg dat wsl de 3g dekking een stuk sneller en beter is bij proximus. |
De 3G dekking is idd het grote minpunt bij Mobile Vikings, maar voor de rest heb ik nog nooit problemen gehad!
Al 10 gratis herladingen gehad, de recente 1 uur gratis bellen per dag levenslang, snelle service! top gewoon en zou het iedereen aanraden |
Als ik wegging bij MV waren er pannes met de regelmaat van de klok, hopelijk zijn deze nu opgelost...
De dataverbinding vind ik erbarmelijk, zeker nu ik proximus gewoon ben. |
Pannes valt mee de laatste tijd maar data is idd soms slecht.
Als ik spotify gebruik in de wagen moet ik soms lang wachten tot dat de liedjes laden. Heel irritant. |
Na 2 jaar is MV precies de graceperiode aan het terugschroeven, vroeger meer dan een maand nu nog maar 5 dagen na het vervallen van je bundel. Heel spijtige zaak!!
|
Inderdaad, jammer. Maar wel begrijpelijk natuurlijk. Vroeger kon je maanden gratis surfen zonder te herladen. Zoiets kan niet blijven duren hè..
|
zou er iemand weten hoe het komt dat ik mijn netwerkinstellingen regelmatig opnieuw moet invoeren? precies of ze gewist worden?!
|
Citaat:
Raar! |
Dat is altijd zo na een software-update.
|
Citaat:
Het gaat hier dan wel over Proximus. |
Ik heb proximus, kom ik alleen eens tegen als de Phone mss zou vast gelopen zijn of er een update is geweest.
|
Zelf heb ik er ook geen probleem mee, is enkel met de iPhone van mijn vriendin. Nochtans zijn alle instellingen hetzelfde.
|
Hier een oplossing voor het probleem:
Tip from Doctor Viking #12: iPhone and iPad Internet settings | Mobile Vikings Blog |
Ik zou overschakelen van Generation Connect naar MV. Dit omwille dat je de mogelijkheid hebt voor 3GB internet ipv 2.
Iemand die weet of er veel verschil is ivg met 3G netwerk? Bedankt! |
Citaat:
Zo heb je 500MB extra bij GC en de 10 euro gaat van je belkrediet af. Via bellen doen (invoeren). |
Valt het jullie ook op dat Base zijn 3G-netwerk (gebruikt door Mobile Vikings) in een razend tempo heeft verbeterd? In Gent heb ik tegenwoordig 16MB/s download en 2,8 MB/s upload snelheid. In Brussel is dit 7 respectievelijk 2 MB/S.
Base heeft nu een beter 3G-netwerk dan Mobistar. Stond enkele dagen geleden ook in de gazetten. |
Citaat:
|
Tegestrijdige verhalen hier over de 3G bij MV :).
|
Ach, in de grote steden is dat wel allemaal oke hoor. Maar vorig jaar hadden we aan de Belgische kust een redelijk goed 3G bereik via MV (Base), maar dit jaar viel het tegen. Zelfs met 3G verbinding was het een ramp. Vandaar mijn overstap naar Proximus. Ik heb het ook gemeld aan MV.
|
Ik ken het netwerk van MV/Base niet maar ik kan je wel vertellen dat als er op een zonnige zomerdag tienduizenden toeristen, met hun smartphone, naar de kust trekken alle netwerken overbelast zijn. De bandbreedte op de netwerken is niet oneindig, die moet gedeeld worden met alle gebruikers.
Die overbelasting kan je ook zien op de snelwegen naar de kust. Daar staan ook lange files. :-) |
Dat is zeker waar, timosha, maar ik verblijf ong. 6 maanden per jaar aan zee, en dit jaar was het povertjes hoor. Zelfs vorige week nog. Mijn vrouw haar iPhone was al overgezet naar Generation connect, en via thetering was Internet op de iPad eindelijk normaal. Ik weet ook niet wat er de laatste maanden aan de gang is met het Base netwerk, maar ik was er tevreden over tot dit jaar.
|
Hoe geraken jullie aan 4G met MV? Ik zie dat een aantal gebruikers gebruik kunnen maken van 4G, maar ik vind zelfs niet eens een schakelaar in mijn telefoon.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:40. |